مسئولان در حال رسیدگی به وضعیت زندگی مردم هستند

امام جمعه موقت رشت گفت: مسئولان در حال انجام امور برای رسیدگی به وضعیت زندگی مردم هستند اما بدون همکاری مردم این تلاش‌ها به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

مسئولان در حال رسیدگی به وضعیت زندگی مردم هستند

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا شفیعی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: انسان‌‌ها به طور ذاتی نیازمند تکیه‌گاه هستند و هیچ تکیه‌گاهی بهتر از خدا نیست.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه انسان باید در تمام امور زندگی به خداوند متعال تکیه کند عنوان داشت: توکل انسان به خدا باید در تمامی لحظات زندگی مانند غم، شادی، سختی و آسانی مشهود باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه انسان باید خودش را از تمام موجودات جهان بی‌نیاز بداند ابراز داشت: اگر انسان این بی‌نیازی را در خود ایجاد کند، خداوند در تمامی لحظات از او حمایت می‌کند.

شفیعی‌زاده با اشاره به حدیثی قدسی خاطرنشان کرد: خداوند فرموده است که اگر کسی از اعماق وجودش و با ایمان کامل به من توکل کند، حتی اگر تمام عالم علیه او باشند من از او حمایت می‌کنم.

امام جمعه موقت رشت با بیام اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام هستند تصریح کرد: شاهد هستیم که در طول 39 سال عمر انقلاب، خداوند در تمام وقایع از نظام اسلامی پشتیبانی کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه عدم توکل به خدا سبب ناکامی انسان در زندگی می‌شود عنوان داشت: امروز شاهد هستیم که دشمنان نظام اسلامی هیچگاه موفق به ضربه زدن به انقلاب نشده‌اند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز گرامیداشت مادران و همسران شهدا اظهار داشت: این بانوی گرامی به قدری ادب داشت که بعد از بازگشت کاروان اسرای کربلا به مدینه فقط پیگیر احوال سیدالشهدا(ع) بود و سراغی از فرزندان خودش نمی‌گرفت.

شفیعی‌زاده ضمن تشریح مقام و جایگاه مادران و همسران شهدا تاکید کرد: جایگاه امروز جمهوری اسلامی در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است و تمام مردم این جایگاه را مدیون شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه شرایط کنونی کشور با ایده‌آل‌های نظام اسلامی فاصله دارد ابراز داشت: مسئولان در حال انجام امور برای رسیدگی به وضعیت زندگی مردم هستند اما بدون همکاری مردم این تلاش‌ها به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه مردم باید تمام تلاش خود را برای دستگیری از مستمندان و نیازمندان انجام دهند تصریح کرد: احسان و نیکوکاری سبب افزایش برکت زندگی انسان می‌شود.

شفیعی‌زاده با اشاره به فرارسیدن روز درختکاری خاطرنشان کرد: استان گیلان دارای درخت‌ها، جنگل‌ها و محیط زیست زیبایی است و ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا آن را تخریب نکنیم.

امام جمعه موقت با اشاره به تصویب طرح "از کجا آوردی" در مجلس شورای اسلامی به جهت رسیدگی به اموال غیرشرعی مدیران گفت: این طرح با امضای بیش از صد نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید اما توقع داشتیم تا تمام نمایندگان آن را امضاء کنند.

وی با بیان اینکه امروز در هیئت دولت وزیری وجود دارد میلیاردها سرمایه دارد اظهار داشت: به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنم اجرای این طرح را از مجلس شورای اسلامی آغاز کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به شهادت چند تن از ماموران نیروی انتظامی توسط دراویش گنابادی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید با افرادی که موازین شرعی را زیر پا می‌گذارند با صلابت رفتار کند و اقتدار خود را نشان دهد.

شفیعی‌زاده بی‌حجابی و کشف حجاب را عملی غیرقانونی دانست و خاطرنشان کرد: در برخی کشورها داشتن حجاب خلاف است و دولت آن کشور با افراد محجبه برخورد می‌کند تا قانون خود را حفظ کند و ما نیز باید همانند آن‌ها از قانون خود دفاع کنیم.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و فرارسیدن سال نو اظهار داشت: دولتمردان تاکنون موفق به کنترل تورم نشده‌اند اما در این ایام باید نیازهای مردم را تامین کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی باید پاسدار اقتدار ایران باشد و از عزت مردم دفاع کند تصریح کرد: برای ملت ما اهانت آمیز است که حتی به هواپیمای وزیر امور خارجه ایران سوخت ندهند‌.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها