«بانو در آینه» به چهارمين چاپ خود رسید

کتاب «بانو در آینه» نوشته ویرجینیا وولف با ترجمه فرزانه قوجلو توسط انتشارات نگاه به چاپ چهارم رسید.

«بانو در آینه» به چهارمين چاپ خود رسید

به گزارش خبرفوري و به نقل از روابط عمومی انتشارات نگاه، مجموعه داستان «بانو در آینه» نوشته ویرجینیا وولف با ترجمه فرزانه قوجلو به تازگی توسط نشر نگاه به چاپ چهارم رسیده است. این کتاب شصت و چهارمین عنوان مجموعه چشم و چراغ است که توسط این ناشر چاپ می شود.

کتاب «بانو در آینه» مجموعه‌ای از سبک‌های مختلفی است که وولف در نوشتن استفاده می‌کرد. از یک سو آن جملات کاملا ذهنی او است که در داستان‌هایش مثل «لکه‌ای روی دیوار» نمایان می‌شود، از یک طرف رئالیسم خردکننده داستان‌هایی مثل «دوشس و جواهرفروش» و سوررئالیسم داستان‌هایی مثل «نورافکن» تا... این مجموعه با ۲۲ داستان تمام داستان‌های کوتاه این نویسنده را در برمی‌گیرد که تعدادی از آن‌ها در اولین مجموعه داستانی‌اش با عنوان «دوشنبه یا سه شنبه» در زمان حیات خود نویسنده به چاپ رسید.

برخی از رمان‌های بسیار مشهور وولف از دل همین طرح‌ها و داستان‌ها بیرون آمده‌اند. سه داستان در همین مجموعه به وضوح از خانم دالووی و میهمانی‌اش حرف می‌زنند و این حکایت‌ها نشان می‌دهد که شخصیت کلاریسا دالووی پیش از آن‌که در رمان وولف حضور یابد از مدت‌ها پیش در ذهن او زندگی می‌کرده است.

چاپ چهارم این کتاب با ۲۵۶ صفحه و قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان به بازار عرضه شده است.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها