حمله روزنامه کیهان به حمید فرخ نژاد: فرقی بین بسیجی ها با اراذل و اوباش قائل نیستید؟

روزنامه کیهان در گزارشی اینبار به حمید فرخ نژاد حمله کرده است.

حمله روزنامه کیهان به حمید فرخ نژاد: فرقی بین بسیجی ها با اراذل و اوباش قائل نیستید؟

به گزارش خبر فوری ، روزنامه کیهان نوشته است:

حمید فرخ نژاد از بازیگران سینما و خودکارشناس پندار در همه امور، در پست اینستاگرامی تأسف برانگیز نوشت: «متاسفانه دیشب به دلیل اشراف منزلم به گلستان هفتم شاهد درگیری گسترده در این محل بودم، شهادت میدم اگر درایت نیروی انتظامی نبود، ماجراجویی آقایان لباس شخصی و عصبانیت دراویش منجر به فاجعه‌ای با تلفات انسانی بالا می‌شد، تشکر می‌کنم از عملکرد عاقلانه و حرفه‌ای نیروی انتظامی و تسلیت میگم به خانواده نیروهای از دست رفته ناجا، کاش عقلای هر دو طرف نقش پررنگ‌تری برای جلوگیری از این دست برخوردها ایفا می‌کردند».
وی در پیامی دیگری هم نوشت: «دیشب از ساعت 9 شب تا 5 صبح از نزدیک شاهد اتفاقات ناگواری بودم که واقعا دردناک و غم انگیز بود.حجم دود و آتش و گاز اشک‌آور و فحش و فریاد بسیار زیاد بود و در دو طرف میدانی که شبیه جبهه‌های جنگ بود آدمهایی با سلاح‌های سرد و با خشم فراوان فریاد می زدند. عده ای حیدر حیدر می‌گفتند و عده ای علی علی، مطمئنم هرکدام دلایل بسیاری داشتند که خود را به حق بدانند و خون طرف مقابل را مباح. اینکه کدام جبهه بر حق بود و کدامیک ناحق منظور نظر من نیست...»

در ادامه کیهان عنوان کرده است: این سلبریتی هیچ تفاوتی میان اراذل و اوباش قمه‌کش و حافظان امنیت کشور قائل نشده و با طعنه و کنایه، تقلا کرده تا نیروهای جان بر کف بسیجی را همسان با اراذل و اوباش داعشی معرفی کند. غافل از اینکه اگر همین نیروهای مخلص نبودند، امثال این سلبریتی هیچگاه فرصت نمی‌کرد تا با فراغ بال بر روی کاناپه نشسته و اینستا بازی کند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایران بزرگ
    0

    کیهان درست گفته اینجا. این بازیگر نورس و شاید هم نارس شایسته است که حد و حدود خودش رو حفظ کنه و اگر فکر میکنه تخصص در شغل خودشون در حدی نیست که پیام مرتبط در اینستاشون بزارن بنده تقبل میکنم که کمکشون کنم شغل جدیدی پیدا کنن.

  • یحیی
    0

    باسلام بروح شهدای نیروی انتضامی با ندانم کاری دراویش وتعدادی ارازول اوباش وابسته به انها باعث شهید شدن 5 نفر از پرسنل انتظ می شدند اینجا باید گفت اگر این شهدا از دراویش بودند ایا سکوت میکردند من بعنوان یک شهروند با کسانی که این پرسنل را شهید کردهاند و خرابیها را در پاسداران انجام دادهاند برابر قانون باید رفتار کرد اگر دراین مورد سکوت کنید این ارازول جای دیگر این کارها را خواهند کرد تمام شهروندان دوست دارند شهری امن داشته باشند تنها ازبین بردن ارازول میباشد از کرمانشاه

  • گل
    0

    در اين كه بسيج اول انقلاب و در جنگ زحمات زيادى كشيد و جانفشانى كرد هيچ جاى ترديد نيست چون هدف اصلى اش حمايت از محرومين و مردم و كشور در بحران ها بود. ولى بعد اهدافش عوض شد شد گروهى كه حامى قشر خاص و اهداف عده اى خاص با طرز تفكر خاص بودند پس ديگه اين بسيج و بسيجى. نيست اين يك گروه و فرقه است كه با ظاهر اسلام و دين هر كارى بخواد و دوست داشته باشد به دور از منافع مردم و نه در كنار مردم بلكه مقابل محرومين و مردم انجام مىدهد و اسم بسيج را يدك مىكشد و دنبال منافع است نه معنويت

    نظرات شما -
    • آبراهام
      0

      تقریبا این انحراف پیدا کردن از ابتدای انقلاب به همه قابل ربط دادن هست. منتها اینها سرمایه ملت هستند و باید اگر ایرادی هست اصلاح کرد نه اینکه آنها را نابود کرد. از بسیج همین الان کم نیستن که حاظرند جونشون رو فدای امنیت کشور کنن.. بله ولی نواقص هست. حرف این بازیگر محترم در کنار هم گذاشتن بسیج که حافظان کشوور هستند با وجود ایراداتی که بر آنها وارد هست با فرقه طغیانگر دراویش قطب-خدایی درست نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها