کسب شش مدال توسط بانوان کاراته کار گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی

بانوان کاراته کار گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، شش مدال کسب کردند.

کسب شش مدال توسط بانوان کاراته کار گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی

به گزارش سایت خبر فوری ، رئیس هیات کاراته استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار کرد: در جریان مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی در رده های سنی مختلف که در سنندج برگزار شد ، بانوان گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا ، یک مدال نقره و چهار مدال برنز شدند.
رضا رسولی افزود: در رده سنی بزرگسالان ، مهتاب اسماعیلی کاراته کار شایسته گیلانی در وزن 68- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی کشور شد؛ همچنین در رده سنی امید ، معصومه صابر از استان گیلان در وزن 68- کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم این دوره از رقابت ها شد.
وی ادامه داد: در رده سنی جوانان و در بخش مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک 2018 آرژانتین ، مهدیه عباسی در وزن 53- کیلوگرم و آتنا پهلوان زاده و زهرا جلیلی در وزن 59- کیلوگرم ، همگی از استان گیلان موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این مسابقات شدند.
رئیس هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: همچنین در رده سنی جوانان و در بخش مسابقات گزینشی آسیا ، در وزن 53- کیلوگرم که 37 کاراته کار حضور داشتند ، الهه عطایی ورزشکار شایسته گیلانی با برتری برابر همه رقبای خود ، عنوان قهرمانی و مدال طلای کشور را به خود اختصاص داد.
در رقابت های کاراته قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ، برترین بانوان کاراته کاران از سراسر کشور حضور داشتند که در دو بخش مسابقات گزینشی آسیا و انتخابی سهمیه المپیک 2018 آرژانتین در شهر سنندج استان کردستان با هم به رقابت پرداختند.

منبع: ایرنا

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها