استدیو دائمی صداوسیما در صحن امامزاده صالح(ع)

به گزارش خبرفوری و به نقل از ایسنا، استودیوی تلویزیونی امامزاده صالح‌ بن موسی‌ الکاظم (ع) امروز با حضور برخی از معاونان توسعه فنی سازمان صداوسیما و استاندار تهران افتتاح شد.

استدیو دائمی صداوسیما در صحن امامزاده صالح(ع)

استودیوی تلویزیونی امامزاده صالح در بخشی از صحن این امامزاده با حضور رضا علیدادی (معاون توسعه فنی و فناوری صداوسیما)، مقیمی (استاندار تهران ) و حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی (تولیت آستان مقدس امامزاده صالح‌بن موسی‌الکاظم) افتتاح شد.
مراسم افتتاح رسمی این استودیوی تلویزیونی همزمان از شبکه‌های قرآن و پنج سیما به صورت مستقیم پخش شد و معاون توسعه فنی صداوسیما و استاندار تهران خطاب به مخاطبان این برنامه زنده به بیان سخنانی در این زمینه پرداختند.
تجهیزاتی که در این استودیو در نظر گرفته شده، قابلیت پوشش تصویری پرتال و همزمان امکان ارسال صدا و تصویر در تمام نقاط مختلف صحن را دارد. همچنین ارتباط این استودیو با شبکه‌های مختلف تلویزیونی از طریق دو خط فیبر نوری و همچنین ارتباط زمینی امکان‌پذیر است.
به گفته علی‌دادی استودیوی تلویزیونی امامزاده صالح امکان ضبط تصاویر با کیفیت HD و SD را دارد و در صورت تمایل شبکه‌ها می‌تواند تصاویر ضبطی و زنده در اختیار آن‌ها قرار بدهد.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • دلسوز
    0

    چرا این همه بی توجهی به شناختهای دین داری قرآنی رواج یافته است؟؟؟!!! --- اگر به بایدها و نبایدهای شناختهای سرشت نشین فرهنگ اصیل دین داری قرآنی آگاه می بودیم ( که بی تردید برای دین داری درست و بی آلایش و ساده ی خدا پسندانه می باید به این شناختها آگاه باشیم ) آیا هرگز به خود اجازه و حق می دادیم و جرئت و جسارت می کردیم خود را بجای خدا بپنداریم و بجای او که حکمت و علم و آگاهی بی حد و مرز به تمامی حقایق جهان هستی دارد ، با دانش ناچیز ذهن بشری ناتوان و فانی خود دین خرد گرا و عمل گرای ساده ی خداوند را بازیچه ذهن خود قرار دهیم و با ترویج افزوده های تخیلات و تصورات غیر قابل اثبات این ذهن دین با مراسم و مناسک و شعایر و اعتقادهای زیان بار ساخته و پرداخته ی ذهن بشر فربه و بغرنج و غیر قابل درک سازیم و سبب گمراهی میلونها انسان دین دوست و بیزاری خرد گرایان از دین شویم؟؟؟!!! آیا به هشدارهای مهول قرآن کریم نسبت به این جانشینی بخشش ناپذیر آگاه هستیم که هنوز به ادامه ی ناحق و نامعقول آن بی پروا اصرار می ورزیم و برای خود عاقبتی شوم و تاریک و تیره و تار پایان ناپذیر می سازیم؟؟؟!!! آیا از داده های صریح قرآن کریم که باید برای همیشه به عقل و جان و دل خویش بسپاریم دریافته ایم برای اینگونه کارها ، که نزد پیروان ادیان پیش از اسلام با نادیده گرفتن حقیقت توحیدی دین الهی و با کتمان حقایق آشکار این دین و با پیروی خرد گریز از نیاکان منحرف رواج یافته ، چه نتایج اخروی وحشتناک شومی را تبیین و توصیف کرده و چه نفرینهایی را نثار تحریف گران که هزینه های بی بازده خرج آن می کنند نموده اند؟؟؟!!! چرا سبوعانه بی دلیل و بی پروا تلاش می کنیم فریادهای خدا پسندانه ی بازگشت به شناختهای آشکار و سرشت نشین قرآن را با انگ و افتراهای باطل و با تاویل به رای های عجیب و غریب غیر قابل اثبات ناهمگن و ناهماهنگ با این شناختها در گلوها خفه می کنیم؟؟؟!!! دفاع از ضرورت بازگشت به شناختهای آشکار و رسای قرآن در زمینه ی دین داری ، که بر همه ی بشریت حجت اند ، دفاع از حق و حقیقت همیشه آشکار و قابل اثبات است و به تکفیریان کور دل متحجر منحرف هیچ ربطی ندارد. سوژه قرار گرفتن این دفاع در ترویج بضاعت نا پاک تکفیریان دلیل بطلان این دفاع نیست زیرا تکفیریان شهادتین غیر قابل انکار اسلام را نیز سوژه ی ترویج انحرافهای خود قرار داده و همیشه قرار می دهند. این فرمان و توصیه ی کیست که عدول از فرامین آشکار محکم و مفصل قران و چشم بستن به روی شناختهای اصیل فرهنگ دین داری این کتاب آسمانی می توانند بعنوان ولایت مداری و مودت خدا پسندانه ی پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مظلوم آن حضرت (ع) باشند؟؟؟!!! با تدبر در رفتار و گفتار و پندار دینی پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) که در سنت معتبر و بی خدشه ی این پیشوایان مقرب خدا که پرورش یافته ی مکتب قرآن اند به ثبت رسیده دروغ و جعل و باطل بودن نسبت چنین توصیه و فرمانی را به این بزرگان بی تردید تایید و تاکید می نماید.

  • بنده گنهکار
    0

    اهمیت شناخت چگونگی انتخاب خداپسندانه ی اعتقادهای دینی و مذهبی --- مهم ترین شرط در اعتقاد گزینی دینی و مذهبی با توجه به رهنمودهای مؤکد قرآن کریم بر ضرورت تعقل و تفکر و تدبر در قرآن در این و بر ضرورت داشتن برهان قاطع یعنی دلیل عقلی انکار ناپذیر برای چنین اعتقادهایی توان استدلال عقلی بر همگن وهماهنگ بودن اعتقاد دینی و مذهبی با داده های محکم و مفصل شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی عقل و عدم تضاد و تناقض آن با اصول متین استدلال عقلی است که اگر این شرط را در هر اعتقادی بنام دین و مذهب نتوان احراز نمود پایبندی به آن باطل و نزد خداوند عقل و خرد بی ارزش است و بنا به همین دلیل متخصصان دین شناسی تقلید در اعتقادهای دینی و مذهبی را جایز نمی دانند. خداوند برای مصون نگه داشتن دین خود از هر گونه تحریف و انحراف بشری برای رهایی بشر از گرفتار شدن به اعتقادهای باطل که بنام دین و مذهب به بشر عرضه می شوند در شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی اصول و کلیات اعتقاد گزینی دینی را به بشر بگونه ای رسا و سرشت نشین گوشزد نموده و بشر برای رهایی از انحراف می باید همه ی اعتقادات خود را که بنام دین و مذهب بر می گزیند حتما به این اصول و کلیات که در دست رس همگان است عرضه کند مبادا به اعتقادهایی بنام دین و مذهب گرفتار شود که با این اصول و کلیات همگنی و هماهنگی ندارند و بدین علت خود را در قیامت دچار بازخواست و عذاب الهی کند. بیشتر اعتقادهای غیر قرآنی بشری که بنام دین و مذهب برگزیده شده اند با محکمات مفصل و آشکار قرآن و با اصول بی خدشه ی استدلال عقلی قابل اثبات و استدلال درست نیستند در حالی که همه ی اعتقادهای قرآنی را با ساده ترین دلایل عقلی و حسی می توان به آسانی به اثبات رساند.

  • بنده گنهکار
    0

    برخورد خرد گریز بی ضابطه با دین داری مردم پایه های نظام را سست می کند --- چگونه می شود دلسوزان وفادار به دین و مذهب حق شیوه های بی ظابطه ی دادن نسبتهای توصیفی خدشه دار نسنجیده ی غیر مستند و غیر مستدل نادرست و دروغ و خطا به پیشوایان دین را ، پیوسته از زبان عنان گسیخته ی تخیلات ذهن ناتوان و ناآگاه شاعران و مداحان و روضه خوانان و قصه گویان در مناسبتهای مختلف بشنوند ، و تحریفها بسیاری را از حقایق قرآنی زندگی این بزرگان در گفتار این کاسبان مشاهده کنند و زیانها و خرابیها و فتنه ها و تفرقه ها و بدنامیهای و حتی خون ریزیهای ناشی از این تحریفها را با تمام وجود خود احساس نمایند و سکوت را بر گله مندی و اعتراض و مخالفت و اصرار بر دعوت به اصلاح ترجیح دهند ؟؟؟!!! چگونه می شود بی تفاوتی رایج و سکوت یا مدارا و حتی تشویق طبقات مختلف دین شناسان را در مقابل شیوه های خرد گریزی ، که هتاکان دوست نما بنام پیشوایان دین و مذهب به کار می گیرند ، نظاره گر بود و عدم احساس به ضرورت جلوگیری قانون مند و ضابطه مند از این این شیوه های وهن آلود را همه جا دید ، و هزار و یک سئوال مرموز بی پاسخ را نسبت به سطح مسئولیت و وظیفه شناسی و پاسخگویی دینی و مذهبی آقایان دین شناس به ذهن خود راه نداد؟؟؟!!! چگونه می توان به حیاتی بودن دین اصیل الهی اعتقاد داشت و در عین حال وجود و ادامه ی شیوه های خرد گریز علنی بی بند و بار شاعران و مداحان و روضه خوانان و قصه گویان را که نسنجیده و غیر مستند در مناسبتهای مختلف در توصیف پیشوایان دین بنام دین و مذهب به کار گرفته می شوند در سایه نظام اسلامی باور کرد و پذیرفت و تحمل نمود و بر ضرورت حاکمیت قانون و ضابطه و نظارت علمی سازمان یافته ی قانونی دقیق در این زمینه تاکید نداشت ؟؟؟!!! پاسخ این سئوال حیاتی بعهده ی کیست که چرا باید در سایه ی نظام مقدس اسلامی خردگریزی و بی ضابطگی و بی بند و باری در جهت دهی به دین داری و پیروی مردم از دین و مذهب بر ضابطه مندی علمی غلبه و برتری یابد؟؟؟!!! چرا باید دشمنان نظام اسلامی برای کوبیدن و موریانه وار سست کردن و فرسودن پایه های نظام اسلامی در ایران از راه چنین بی ضابطگی همیشه سوژه ها و دست آویزهای کار آمد حاضر و آماده ی فعال داشته باشند؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها