مسدود بودن "گردنه کوهین" در استان گیلان صحت ندارد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به وضعیت عادی مسیر لوشان به قزوین گفت: تمامی محورهای استان گیلان باز هستند و تردد در آن‌ها به‌خوبی جریان دارد.

مسدود بودن "گردنه کوهین" در استان گیلان صحت ندارد

به گزارش سایت خبر فوری ، سرهنگ حسین ‌محمدپور در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به وضعیت راه‌های استان گیلان اظهار داشت: در حال حاضر شاهد بارش باران در مسیر کوهین هستیم و تردد وسائط نقلیه در مسیر لوشان به‌سمت قزوین نیز کاملاً عادی گزارش شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: وضعیت تردد در مسیرها و محورهایی همچون آستارا و گردنه حیران به‌سمت استان اردبیل عادی بوده و گزارشی مبنی بر بارش برف در این محورها تاکنون ارسال نشده است.

محمدپور درباره سایر محورهای استان نیز ابراز داشت: در حوزه شرق استان گیلان مانند دیلمان و منطقه کوهستانی آن نیز بارش باران گزارش شده است اما با وجود لغزنده بودن سطح جاده‌ها، تردد در این مسیرها کاملاً عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان داشت: در محور فومن و جاده ماسوله نیز بارش‌ باران گزارش شده با این حال وضعیت تردد وسائط نقلیه در این محورها نیز کاملاً عادی است و مشکل خاصی تا این لحظه وجود نداشته است.

وی وضعیت محور لوشان را نیز برشمرد و در این‌باره خاطرنشان کرد: وضعیت جوی در این منطقه بنا به گزارشات رسیده مطلوب است و وسائط نقلیه نیز به‌راحتی در حال تردد در مسیر مورد نظر هستند و تا این لحظه هیچ مشکلی وجود نداشته است.

محمدپور در مورد وضعیت آمادگی پلیس نیز افزود: تیم‌های مخصوص طرح زمستانه به‌صورت شیفتی در کلیه محورها و گردنه‌های استان گیلان مستقر شده‌ و در صورت تغییر شرایط جوی و بارش احتمالی برف از آمادگی کاملی برخوردار هستند.

وی درباره برنامه‌های پایان سال پلیس راه استان ابراز داشت: طرح راهبردی پلیس راه گیلان برای تعطیلات نوروزی تنظیم شده است و با اعزام تیم‌های 10 نفره متشکل از افسران ستاد قرارگاه به تمام پاسگاه‌های استان درصدد انجام برنامه‌ریزی‌های لازم هستیم.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها