السا فیروزآذر در گفت و گو با خبرفوری: هدبند زنان تلویزیون جلوی شخصیت‌پردازی را می‌گیرد

السا فیروزآذر از ممیزی‌های تلویزیون انتقاد کرد و گفت: به من سریال‌های زیادی از سوی تلویزیون پیشنهاد می‌شود. اما نقش ها و مدل دیالوگ گفتن همه یک شکل هستند.

السا فیروزآذر در گفت و گو با خبرفوری: هدبند زنان تلویزیون جلوی شخصیت‌پردازی را می‌گیرد

این بازیگر سینما به خبرنگار خبر فوری گفت: به خاطر بایدها و نبایدها همه شخصیت‌ها مودب و اتوکشیده هستند. همه بازیگران زن هدبند دارند و فرق دختر نمازخوان با دختر آرایشگر مشخص نمی‌شود.
او درباره شخصیت‌پردازی «نیر» در فیلم «ملی و راه های نرفته اش» توضیح داد: در این فیلم معضل خیانت زنان مطرح می‎شود. در اطرافمان زن‌های متاهلی داریم که الزاما متعهد نیستند. در زمان اکران فیلم کسی به من نگفت که «نیر» یک زن خیانت کار کثیف است. در کامنت‌ها همه گفتند او یک خیانت کار دوست داشتنی بود.
فیروزآذر ادامه داد: اگر فیلم «ملی و راه های نرفته‌اش» باعث بدبین شدن جوانان به ازدواج بشود بد است. ولی اگر باعث احتیاط شود خیلی خوب است. چون ما خیلی ازدواج را سرسری می‌گیریم. زندگی مشترک و یا جدا شدن کار راحتی نیست. ذات ازدواج خیلی نیاز به فکر دارد. وقتی قدم اول را اشتباه برمی‌داری آینده بچه هم تباه می‌شود.
این بازیگر ضمن انتقاد از برخی رسانه‌ها تاکید کرد: من از سوالات مربوط به ازدواج آسیب دیدم. چون دو ساعت حرف زدم و دو دقیقه درباره موضوع ازدواج شوخی کردم. ولی فقط همان دو دقیقه را منتشر کردند و درباره عشق اول و این چیزها تیتر زدند.
گفتنی است قسمت اول این گفتگوی تصویری چندی پیش منتشر شد و هم اکنون قسمت دوم آن پیش روی شماست.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها