پژمان بازغی در گفتگو با خبرفوری به انتقادها پاسخ می دهد

چرا می‌گویید سیاه‌نمایی؛ فیلمساز، دغدغه‌هایش را روایت می‌کند

پژمان بازغی بازیگری شناخته شده در سینما و تلویزیون است. او در گفتگو با خبرفوری که در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر صورت گرفت، به برخی انتقادها از سینماگران پاسخ داده است.

چرا می‌گویید سیاه‌نمایی؛ فیلمساز، دغدغه‌هایش را روایت می‌کند

پژمان بازغی در گفتگو با خبر فوری درخصوص رفتار و برخورد هنرمندان با خبرنگاران در جشنواره فیلم فجر گفت: همیشه جشنواره فیلم فجر دارای فضا و استرس خاصی برای هنرمندان است و برخی از بازیگران برای اولین بار است که چنین فضایی را تجربه می‌کنند. بنابراین هیچ وقت بی‌توجهی هنرمندان نسبت به خبرنگاران را دلیل بر بی‌احترامی نگذاریم.
وی که در برنامه سرنا حضور یافته بود، به برخی سیاه‌نمایی‌ها در فیلم‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: قطعا جامعه زیبایی ها و تصاویر مناسب خاص خودش را دارد اما برای فیلمساز آنچه را که دغدغه ذهنی‌اش است، به تصویر می‌کشد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    تا حدودی درسته ولی خب فیلم سیاه سیاه میسازن بعضیا . تو بعضی فیلمها هیچ نکته مثبتی نیست و همه آدمها بدن و هیچ آدم خوبی نیست و انسانیت مرده تو جامعه این خوب نیست و حتی شما تو بدترین فیلمهای امریکایی و اروپایی که جامعه رو سیاه نشون میده میبینین که یه پایان خوب هست برای امید به آینده و حداقل چند شخصیت خوب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها