واتس اپ رکورد زد/ 1.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه

زاکربرگ در آخرین گزارش خود از افزایش چشمگیر تعداد کاربران فعال ماهانه واتس اپ خبر داده است. به گفته وی اکنون یک و نیم میلیارد کاربر در هر ماه از واتس اپ استفاده می‌کنند.

واتس اپ رکورد زد/ 1.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه

به گزارش خبر فوری به نقل از پایشگر، در آخرین گزارش سالیانه منتشر شده از مدیرعامل مجموعه فیسبوک مارک زاکربرگ، میزان کاربران فعال ماهانه پیام رسان واتس اپ طی ۶ ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته و با رشد ۲۰۰ میلیونی، به ۱٫۵ میلیارد کاربر فعال در ماه رسیده است.

همچنین تعداد پیام‌های ارسال شده در این اپلیکیشن بالغ بر ۶۰ میلیارد پیام در روز اعلام شده است.

ارقام و آمار واتس اپ در سال 2017 - تعداد پیام ارسالی روزانه و تعداد کاربران فعال ماهانه

گفتنی است هنگامی که مارک زاکربرگ واتس اپ را به رقم قابل توجه ۱۹ میلیارد دلار خریداری می‌کرد، این اپلیکیشن ۴۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته و برخی کارشناسان آن را خرید چندان به صرفه‌ای برای زاکربرگ نمی‌دانستند.

همچنین شاید برایتان جالب باشد که اینستاگرام و واتس اپ دو اپلیکیشنی هستند که بیشترین میزان به اشتراک‌گذاری استوری را در دنیا دارند و اسنپ چت با اختلاف در مقام سوم قرار دارد.

تحقیقات فیسبوک نشان می‌دهد میزان به‌اشتراک‌گذاری محتوا در استوری کاربران به زودی از محتوای به اشتراک‌گذاری شده فید پیشی خواهد گرفت.

آمار و ارقام واتس اپ از تعداد کاربر فعال و تعداد ارسال پیام

حالا فیسبوک در درآمدزایی از واتس اپ نیز جدی است و با ارائه امکانات بیزینسی خود برای واتس اپ (Business app) شامل خدمات تجاری ، خدمات مشتریان و ابزار اطلاع رسانی (broadcasting tools) قصد دارد تا از گروه مشتریان تجاری خود کسب درآمد کند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها