روبات هوشمندی که شما را از بی صداقتی دیگر افراد آگاه می کند!

روبات هوشمند Segway loomo محصولی متفاوت و منحصر به فرد برای تمامی اقشار جامعه و به ویژه افرادی است که اهل خرید و معاشرت هستند.

روبات هوشمندی که شما را از بی صداقتی دیگر افراد آگاه می کند!

به گزارش خبر فوری به نقل از «انتخاب»، یکی از تجربیات ناخوشایند بسیاری از ما این است که وقتی از خرید بر می گردیم متوجه می شویم وزن خوراکی هایی که خریده ایم ، کمتر از حدی است که انتظارش را داشتیم .

برای مثال به جای یک کیلو گوجه فرنگی نهصد گرم و یا به جای دو کیلو گوشت یک کیلو و هشتصد گرم تحویل گرفته ایم . این نوع تقلب های برخی فروشنده ها که در هنگام خرید به ما تحمیل می شوند ، اغلب بدون آگاهی ما انجام می شود . اما شاید بتوان با کمک یک روش تکنولوژیک، پایانی برای این نوع مشکلات رقم زد .

روبات هوشمند Segway loomo یکی از جدیدترین محصولات دنیای تکنولوژی است که می تواند نه تنها محصولات مختلف را به راحتی وزن کند بلکه قادر است با دقت بالا به شما بگوید فروشنده صداقت دارد یا بی انصاف است . از ویژگی های این روبات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

اندازه گیری وزن اقلام مختلف تا مرز 100 کیلو گرم

دارای هوش مصنوعی پیشرفته و توانایی نشستن روی صندلی خودرو مانند یک شهروند عادی

توانایی تعامل و برقراری ارتباط با افراد مختلف خانواده از طریق اسکن چهره

توانایی حمل اقلام خرید تا وزن 100 کیلوگرم

روبات Segway Loomo قادر به چرخش 360 درجه ای است و می تواند در زاویه های مختلف حرکت کند و بچرخد

کاربران می توانند از روبات Segway Loomo به عنوان یک روبات ناظر استفاده کنند . درواقع اسکن چهره این روبات و سپس در مرحله بعد استفاده از این اسکن ها برای شناسایی اعضای خانواده کمک می کند تا هر نوع ورود افراد غریبه داخل خانه محدود شود . بنابراین این روبات را می توان یک رفیق هوشمند برای اعضای خانواده تلقی کرد

این روبات هوشمند قادر به ردیابی لحظه به لحظه چهره افراد خانواده است و در نتیجه به سرعت می تواند بر اساس فرمان صوتی شما از اعضای خانواده عکاسی کند ،ان هم در زاویه های دلخواه شما

با توجه به این که این محصول هنوز به تولید انبوه نرسیده قیمت مشخصی ندارد ، اما پیش بینی می شود تا اواخر سال آتی در بازارهای بین المللی به فروش گسترده برسد .

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها