حاتمی کیا: من خودم را سرباز نظام می دانم/ هادی حجازی فر: خودم خبرنگار بودم و زمانی به علی دهکردی حسودی میکردم

نشست خبری فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا شب گذشته در کاخ رسانه واقع پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

حاتمی کیا: من خودم را سرباز نظام می دانم/ هادی حجازی فر: خودم خبرنگار بودم و زمانی به علی دهکردی حسودی میکردم

به گزارش خبرنگار سینمایی خبر فوری ، این نشست یکی از شلوغترین نشست های پرسش و پاسخ بود.

در ابتدای جلسه گبرلر، مجری مراسم طی یک اشتباه لفظی نام فیلم را به اشتباه بفرمایید شام خواند و باعث خنده حضار شد.

در ادامه مراسم ابراهیم حاتمی کیا گفت: فیلم به وقت شام فیلم یک سرباز است. من خودم را سرباز نظام می دانم و همچنان دلم برای کسانی که اهل جهاد هستند می تپد.

وی در ادامه و در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره اینکه چرا داعش را به قدر کافی باهوش نشان ندادید گفت: داعش با جبهه النصره تفاوت دارد، شما داعش را ندیدید، داعش یک رفتار پست مدرن دارد، آنها متفاوت هستند، همین شما اگر یک فریم عکس با داعش به من نشان دهید من اسمم را عوض می کنم!

حاتمی کیا سپس در واکنش به نابود شدن داعش گفت: اینکه می گویند داعش تمام شده نه، داعش فقط زمین خود را از دست داده وگرنه داعش همچنان وجود دارد.

وی در ادامه و در پاسخ به اینکه چرا خیلی جزیی درباره مدافعین حرم صحبت نکردی گفت: من تمام دغدغه خانواده های مدافع حرم را می دانم، اما بنا بر مصلحت هایی نمی توانم خیلی جزیی صحبت کنم و ترجیح می دهم کلی بگویم.

سپس هادی حجازی، بازیگر این فیلم سینمایی گفت: به من می گویند چرا دایم نقش های جدی بازی می کنم، باید بگویم که می خواهم در یک کمدی مبتذل ایفای نقش کنم.

وی گفت: من هم زمانی خبرنگار مانند تمام شما، الان هم از تمام تنظیم های مصاحبه ها راضی هستم اما نمی دانم چرا در بک مصاحبه من گفته بودم نقشم را در فیلم دوست نداشتم اما دوست ندارم نوشته شده است.

حجازی فر در ادامه افزود: بله من در ابتدا خودم را در نقش دوست نداشتم زیرا گمان می کردم به کار حاتمی کیا آسیب وارد می کنم.

حجازی فر در پایان اشاره کرد: من زمانی به علی دهکردی حسودی می کردم زیرا فکر می کردم که نقش او در از کرخه تا راین را من بهتر بازی می کنم.

در ادامه هم بازیگر سوری فیلم سخنانی درباره تجربه کار با حاتمی کیا گغت.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها