مصاحبه با شاهزاده سعودی در زندان لاکچری

در اواخر ماه ژانویه، یکی از برنامه‌های بی‌بی‌سی با یک تاجر کانادایی صحبت کرد و او گفت که از طریق لینک ویدئویی با شاهزاده صحبت کرده است .

مصاحبه با شاهزاده سعودی در زندان لاکچری

به گزارش خبر فوری به نقل از اعتماد آنلاین ، بازداشت ولید بن طلال، شاهزاده سعودی در هتل مجلل و خیره‌کننده کارلتون، جهانی شد. هتل ریتز کارلتون ریاض محل اقامت سران بلندپایه‌ای از سراسر جهان بود که به ریاض و عربستان سعودی می‌آمدند، اما اکنون بعد از دستور بی‌سابقه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی مبنی بر دستگیری بعضی از سران بلندپایه سعودی، تبدیل به محل بازداشت انها شده است.
به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین یه نقل از رویترز، این کمپین به رهبری شاهزاده قدرتمند محمد بن سلمان، تقریبا 400 نفر از نخبگان سیاسی و کسب و کار پادشاهی را تحت پوشش قرار داده است. مقامات برآورد کرده‌اند که اتهامات مالی حدود ۱۰۰ میلیارد دلار خالص خواهد بود.
در اواخر ماه ژانویه، یکی از برنامه‌های بی‌بی‌سی با یک تاجر کانادایی صحبت کرد و او گفت که از طریق لینک ویدئویی با شاهزاده صحبت کرده است و به نظر می‌رسد که شاهزاده در زندان است، نه در هتل پنج ستاره. مقامات عربستان سعودی این هتل را به یک زندان لوکس تبدیل کردند که صدها نفر از شخصیت های ثروتمند پادشاهی در آن نگه‌داری می‌شوند.

خبرنگار رویترز مصاحبه‌ای با شاهزاده در این هتل مجلل داشته است. مصاحبه در عرض چند ساعت تنظیم شده است. در ساعت ۱ صبح، روز ۲۷ ژانویه یک ماشین دولتی او را سوار کرد و از دروازه‌های عظیم هتل عبور کردند. بعد از یک انتظار کوتاه به طبقه ششم، جایی که شاهزاده منتظرش بود، رفت.

مقامات به خبرنگار گفتند که خارج از مجموعه فیلم نگیرد و هیچ شرایطی برای مصاحبه فراهم نشد. البته شاهزاده به سرعت کنترل اوضاع را به‌ دست گرفت، خبرنگار را به دفترش دعوت کرد و به او اجازه فیلم گرفتن داد و حدود ۲۵ دقیقه مصاحبه کردند.

شاهزاده ولید گفت که در ریتز با او خوب برخورد می‌کنند. اتهامات فساد را رد کرد و مدعی شد که بی‌گناه است. معلوم نبود که آیا بن طلال با توجه به اینکه هنوز در بازداشت به سر می‌برد، می‌توانست حرف دلش بزند را نه.

لاغر به نظر می‌رسید ولی با اعتماد به نفس بود. لبخند می‌زد و اصرار داشت با خبرنگار عکس دوتایی بگیرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها