آغاز رسمی جشنواره فیلم فجر

از شوخی اکبرعبدی با دخترش تا توصیف عجیب ده‌نمکی از عبدی و شریفی‌نیا

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با شروع آیین افتتاح و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رسما آغاز به کار کرد.

از شوخی اکبرعبدی با دخترش تا توصیف عجیب ده‌نمکی از عبدی و شریفی‌نیا

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، شامگاه پنجشنبه (۱۲ بهمن) مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر با اجرای احسان کرمی و با حضور هنرمندان و سازندگان فیلم‌های شرکت کننده در جشنواره و نیز جمعی از مردم در سالن همایش‌های برج میلاد شروع شد.


این مراسم معارفه با سی دقیقه تاخیر، راس ساعت ۱۹ و پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

از جمله چهره های حاضر در مراسم می‌توان به محمد علی نجفی، اکبر عبدی و منوچهر اسماعیلی اشاره کرد که به پاس سال‌ها فعالیت شان تقدیر می‌شوند و نیز سعید راد، سیامک اطلسی، بهرام رادان، مصطفی کیایی، هومن سیدی، نوید محمدزاده، مهدی پاکدل، رسول صدرعاملی، سیف الله صمدیان، پژمان بازغی، کامبیز دیرباز نیز در این مراسم حضور دارند.

همچنین سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدرضا صالحی امیری، وزیر اسبق وزرات فرهنگ و ارشاد و رییس کمیته ملی المپیک، صادقی نماینده مجلس، محمد مهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی ، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، حبیب ایل بیگی و علیرضا رضاداد از دیگر حاضران در این مراسم هستند.
ابتدای مراسم با پخش کلیپی با صدای پرویز پرستویی و به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)همراه بود و پس از آن ابراهیم داروغه زاده، دبیر جشنواره ضمن خوشامدگویی گفت: جشنواره که دو سه سالی است به صورت ملی برگزار می‌شود، ادای دین سینمای ایران به انقلاب و آرمان‌هایی همچون عدالت و حق مداری است. این افتتاحیه را به روح شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیم می‌کنم که از آرمان‌های مردم دفاع کردند.

در جریان این افتتاحیه از اکبرعبدی تقدیر شد. در فیلم‌منتشر شده به این‌مناسبت، او به شوخی با دختر و همسرش پرداخت و به شوخی گفت که اگر دخترش سال بعد باردار نشود، او خودش بچه دار خواهد شد. وی همچنین به کنایه گفت که خیلی‌ها به او گفته‌اند که چرا فقط یک زنی داری و او باید چند زن میگرفت!

در ادامه این مراسم، محمدرضا فروتن و مسعود ده‌نمکی به توصیف اکبر عبدی پرداختند و ده نمکی گفت که عبدی و شریفی نیا مثل تام و جری هستند.

منبع: ایسنا

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها