تاجگردون در مجلس:

بودجه ۹۷ براساس مطالبات مردم تهیه شده است/نمی توانیم‌ بی خیال بخش دفاعی شویم

رئیس کمیسیون تلفیق تاکید کرد: لایحه بودجه ۹۷ مردمی ترین بودجه ای است که در شرایط فعلی تهیه شده است.

بودجه ۹۷ براساس مطالبات مردم تهیه شده است/نمی توانیم‌ بی خیال بخش دفاعی شویم

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری ، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۹۷ اظهار کرد: بودجه سال ۹۷ مردمی ترین بودجه ای است که از سوی دولت و با همکاری مجلس تهیه و تبیین شده است.

وی تصریح کرد: ما براساس مطالبات مردم و‌ درخواست هایی که مردم از ما داشتند نظرات خود را در لایحه بودجه در نظر گرفتیم و امیدواریم مورد تصویب نمایندگان قرار گیرد.

رئیس کمیسیون تلفیق خاطرنشان کرد: دوستان نماینده چگونه می گویند بخش دفاعی اهمیت ندارد چرا که در شرایط فعلی لازم و ضروری است که ما به بخش دفاعی توجه جدی داشته باشیم هرچند بودجه اختصاص یافته در این راستا بسیار ناچیز بود و حتی کفاف نیروهای دفاعی را هم نمی داد.

تاجگردون اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید بدانند که حتما می دانند که بودجه دفاعی به مانند بودجه عمرانی اهمیت دارد و نمی توان از آن گذر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث هدفمندی یارانه ها نیز با توجه به تذکرات و نکاتی که نمایندکان ارائه دادند ما میزان بودجه اختصاص داده در این باره را افزایش دادیم.

رئیس کمیسیون تلفیق با بیان اینکه بنده به عنوان یک کارشناس اقتصادی موافق افزایش قیمت های حامل انرژی بودم تاکید کرد: در کمیسیون تلفیق این موضوع مورد بررسی دقیق قرار گرفت و به جز چند نفر بقیه دوستان نماینده با آن مخالفت کردند و این امر صورت نگرفت.

تاجگردون اظهار کرد: در بخش اوراق مشارکت نیز اصلاحات لازم را طبق نظر نمایندگان انجام دادیم و امیدوارم این امر مدنظر نمایندگان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دوستان نماینده باید بدانند اگر کلیات رد شود ما مورد سوال قرار می گیریم از این رو انتظارمان این است که دوستان به کلیات بودجه رای دهند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها