عطریانفر در گفت و‌گو‌ با خبر فوری:

اصلاح طلبان روی جهانگیری حساب باز کردند/قطعا وی یکی از گزینه های انتخابات ۱۴۰۰ است

عضو‌ حزب کارگزاران گفت: اصلاح طلبان بدون شک در انتخابات ۱۴۰۰ روی جهانگیری حساب ویژه ای باز خواهند کرد.

اصلاح طلبان روی جهانگیری حساب باز کردند/قطعا وی یکی از گزینه های انتخابات ۱۴۰۰ است

محمدرضا عطریانفر عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت و‌ گو‌ با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه آیا امکان حمایت اصلاح طلبان و جریانات حامی دولت از جهانگیری در انتخابات ۱۴۰۰ وجود دارد اظهار کرد: جهانگیری جز چهره های چهره های شاخص سیاسی و اجرایی کشور است از این رو بدون شک اصلاح طلبان از ظرفیت وی در انتخابات ریاست جمهوری آینده استفاده خواهند کرد.

وی تصریح کرد: امکان اینکه جهانگیری از گزینه های اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ باشد دور از تصور نیست و‌ ما بدون شک با احتساب وی در انتخابات ریاست جمهوری آینده فعالیت خود را انجام خواهیم داد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان و جریانات اعتدالی هنوز در راستای معرفی یک گزینه نهایی در انتخابات ریاست جمهوری به جمع بندی نهایی نرسیدند اما تمامی تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا از ظرفیت چهره های سیاسی خود که در بین مردم هم محبوب هستند استفاده کنند.

عطریانفر اظهار کرد: جهانگیری از چهره هایی سیاسی و محبوب بدنه اصلاح طلبان در بدنه عموم جامعه است از این رو بدون شک گذر از وی و‌ جایگاهی که دارد غیرممکن است از این رو اصلاح طلبان از تمام ظرفیت های وی برای حضور در عرصه سیاسی کشور و انتخابات ۱۴۰۰ استفاده خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ ثابت کرد که ظرفیت های لازم را برای اداره کشور دارد از این رو‌ باید از ظرفیت های وی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • احسان
    0

    بسه دیگه با جای فکرکردن به انتخابات سه سال دیگه و اینکه کاری کنیم حزب ما برنده بشه، به این فکرکنید که حالا که دولت دستتونه کار کنید، بسه جناح بازی

  • علی آزاد
    0

    جهانگیری یکی از اون امام زاده های معروفه ک باید روزی جواب خدا رو‌ بده

  • سعید غلامرضایی
    0

    رییسش چیکار کرد که خودش بکنه انشالا دنیا نابود بشه اون موقع رو اصلا نبینیم

  • روستازاده
    0

    خداکند رودرروی اقای احمدی نژاد قرا بگیرد ودر مناظره پاسخ خیلی از گفته هایش علیه دولت نهم ودهم وعملکرد دولت فعلیشان باشند .

  • علی
    0

    واقعا عجب رویی دارین،شما الان دولت دستتونه چه کردین برا مردم،که دنبال دولت اینده هم هستین؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها