سریال آزارهای جنسی در هالیوود

چند روزی است که خبر آزارهای جنسی به کرات در رسانه های مختلف شنیده می شود. به همین بهانه نیم نگاهی داریم به مجموع آزارهای جنسی که این روزها به اهالی هالیوود وارد شده است.

سریال آزارهای جنسی در هالیوود

به گزارش خبر فوری ، این روزها خبر آزار جنسی هنرمندانی به گوش می رسد که توقع شنیده شدن نام آنها در لیست هنرمندان خطاکار نمی رفت.

جرقه افشای این آزارهای جنسی از ماجرای کوین اسپیسی بازیگر سریال محبوب خانه پوشالی آغاز شد، سریالی که بعد از این افشاگری فصل های دیگر آن ساخته نخواهد شد.

ستاره فیلم های راکی، یعنی سیلوستر استالونه ، بازیگر دیگری بود که متهم به آزار جنسی به یکی از هواداران ۱۶ ساله اش شد، استالونه البته این اتهام را کذب دانسته است.

قرعه آزار جنسی اینبار به داستین هافمن رسید، همبازی داستین هافمن در فیلم سینمایی مرگ فروشنده ادعا کرد که هافمن او را مورد آزار قرار داده است.

مایکل داگلاس ، هنرپیشه مطرح فیلم های وال استریت و فراری نیز از خطای آزار جنسی مبرا نبود، این بازیگر و تهیه کننده هالییودی نیز متهم به آزار جنسی یکی از کارمندان خود شد.

وودی آلن اما شاید برای ما ایرانیان، نام مطرح تری بین آنهایی که از آنها نام بردیم باشد، وودی آلن نیز این روزها در سر لیست متهمین آزار جنسی قرار دارد. جالب است بدانید که به دلیل همین اتهام نام آلن از لیست اجراکنندگان تیاتر برادوی خط خورده شده است.

به گزارش خبر فوری ، دو عامل را می توان دلیل برای افشای این آزارهای جنسی در هالیوود دانست، نخست تصویر جلدی که مجله تایم از زنان جنبش می تو منتشر کرد و به زنان جسارت دادجج تا بتوانند از حق طبیعی خود دفاع کنند و دیگری لباس های مشکی رنگی که بازیگران زن در جشنواره گلدن گلوب به تن داشتند و با این کار حمایت خود را از یکدیگر نشان دادند.

باید دید که در آینده نام کدام یک از هنرمندان هالیوودی در این لیست قرار میگیرد، اتفاقی که علی رغم ناخوشایند بودن دیر یا زود رخ می دهد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها