استاندار تهران:

تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس تهران در روز دوشنبه/تعطیلی ادارات بر عهده دولت است

استاندار تهران گفت: مدارس و دانشگاه های استان تهران دوشنبه تعطیل شد، اما تعطیلی ادارات به عهده ستاد مدیریت بحران استان نیست و فقط با نظر دولت انجام می شود.

تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس تهران در روز دوشنبه/تعطیلی ادارات بر عهده دولت است

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر، محمدحسین مقیمی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: با تصمیم ستاد مدیریت بحران فردا دوشنبه همه مدارس استان تهران و دانشگاه ها تعطیل است.

نماینده عالی دولت در استان تهران اظهار داشت: مسئولیت ستاد مدیریت بحران استان با استاندار و یا معاون امور عمرانی استانداری است و مدیران دستگاه ها مرجع تصمیم گیری برای اعلام تعطیلی و تصمیمات مدیریت بحران نیستند.

مقیمی گفت: تصمیم به تعطیلی ادارات به عهده ستاد مدیریت بحران استان نیست و فقط با نظر دولت انجام می شود.

وی افزود: براساس گزارش های ارائه شده در جلسه ستاد مدیریت بحران از دستگاه های خدمات رسان، همه محورهای مواصلاتی از جمله مسیرهای تهران-قم، تهران- کرج با تلاش عوامل پلیس راهور باز است و تردد در همه بزرگراه ها و راه های اصلی و فرعی به روال عادی بازگشته است.

استاندار تهران با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما در روز دوشنبه عنوان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم از تردد غیر ضروری به دلیل بخبندان و لغزندگی معابر و سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها