واکنش نقویان به حکم تبرئه سعید طوسی : رسانه ها دنبال پرده‌دری نروند /دنبال آبروی مردم نروید

ناصر نقویان، واعظ مشهور در پاسخ به سئوالی درباره حکم تبرئه سعید طوسی، به رسانه‌ها توصیه کرد دنبال پرده‌دری نروند که خدا روزی از شما پرده‌دری خواهد کرد.

واکنش نقویان به حکم تبرئه سعید طوسی : رسانه ها دنبال پرده‌دری نروند /دنبال آبروی مردم نروید
به گزارش خبر فوری به نقل از اعتماد آنلاین ، پس از انتشار خبر تبرئه سعید طوسی قاضی مشهور، ناصر نقویان واعظ مشهور در پاسخ به اعتمادآنلاین در این باره، به رسانه ها توصیه کرد دنبال پرده دری نروند که خدا روزی از شما پرده دری خواهد کرد!متن گفت و گوی کوتاه اعتماد آنلاین با این روحانی مشهور به شرح زیر است:
*آقای نقویان می خواهم درباره اتفاقی که در پرونده سعید طوسی افتاده از شما سوال کنم!
الان دو تا مساله است؛ یکی اینکه من تلفنی مصاحبه نمی کنم و دوما اینکه اگر شما وقت قبلی هم می گرفتید باز راجع به این موضوع صحبت نمی کردم. من درباره افراد چه اطلاعاتی دارم که بخواهم صحبت کنم! مگر شما اطلاعات دارید از موضوع؟!
*من نمی خواهم درباره شخص آقای طوسی صحبت کنید. می خواهم درباره فسادی که در این حوزه به وجود آمده اعلام موضع کنید و بگویید اگر در این حوزه فسادی صورت گیرد چطور باید برخورد شود؟
شما دارید اگر می گویید! در آبروی مردم اگر نباید باشد. روی آبروی مردم باید قطع باشد و این هم به روزنامه اعتماد و هیچ کسی دیگه ربط ندارد. این یک کاری است که دادگاه باید نظر دهد و آن کسی که اطلاع دارد. نه شما اطلاع دارید و نه من و نه دیگران.
*اما اسناد آن منتشر شده....
دادگاه باید آن را قطع بداند. شما مگر قاضی هستید که اسناد بشناسید؟! قاضی باید نظر دهد به من و شما چه ربطی دارد؟! اگر از شما اسنادی منتشر شود می گویید آقا چرا درباره من؟! من از شما خواهش می کنم مسائل مهم تر از این‌ها در کشور داریم. دنبال آبروی مردم نروید که خدا در جایی آبروی شما را می برد! من این مطلب را به عنوان توصیه اخلاقی و بردارانه به شما می گویم هیچ وقت دنبال این پرونده و امثال این پرونده نروید. همه ما در خلوت‌هایمان خطاهایی کرده‌ایم و خدا پرده‌پوشی کرده است. خدا ستار است و شما هم سعی کنید تا آنجایی که می توانید دنبال ستاریت باشید نه پرده دری. چون خدا هم یک روزی پرده‌دری می کند و آن روز خواهید دید که پرده دری چقدر زشت است! خداحافظ شما.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • فرج
    0

    من هم موافقم.امیدوارم اتفاقی مشابه همین اتفاق برای جناب نقویان بیفتد اون وقت ایشون میدونن با قاضی

  • سعید
    0

    دمت گرم آقای نقویان

  • یاسر
    0

    هرچندازروش سیاسی آقای نقویان راضی نیستم ولی واقعا بسیارزیباجواب دادی احسنت

  • امیر
    0

    حالا اگه ما بودیم گال میزدن جار میزدن

  • احمد کرمی
    0

    سلام اگر دادگاه باید نظر دهد که کار فلانی صحیح هست یانه چرا دادگاه نظر نداد که معترضین که یک ماه قبل به خیابانها ریختند با تحریک امریکاو اسراییل و با پول عربستان بود و این معترضبن پیاده نظام منافقین و یه مشت آشغال بودند و امام جمعه ها و بلندگو های حکومت قبل از نظر قضات این مسایل را مطرح کردند. اگرچه در نهایت هم قضات به جای اینکه به علم خود رجوع کنند به همین شایعات تکیه میکنند و رای میدن. فقط در مورد سعید طوسی نباید پرده دری کرد و باید ستار بود؟

  • هادی
    0

    یعنی چی تبرئه این قانون ما داریم؟ و اقای نقویان از کی حمایت از افرادی که مورد ظلم ازار قرار گرفتن شده پرده دری خجالت بکشید فقط قانون واسه ادمای ضعیفه وگرنه اونای که پارتی و ثروت و زور دارن قانون نیس واقعا جای تاسفه

  • Shahryar
    0

    اتفاقا باید گفت اینکه برای خودمان ماشالله برای دیگران پععه اشتباهه اگر خلافی کرده باید برای همه گفت در این مملکت قاصی کیلویی چند؟خودشان میبرند ومیدوزند

  • لیلا
    0

    احسنت

  • سینا
    0

    میدونم چاپ نمیکنی ولی مرد باش و تایید کن این نظر رو هیچ کس نباید روی خطای به این بزرگی چشم پوشی کنه،اقای محترم! واسه همه این حرفو میزنی ؟یا چون ایشون هم فکر شماست؟ شما دارید مردم رو از دین جدا میکنید با این صحبتها و بی اعتمادشون میکنین! حداقل آزاده باش و وجدان داشته باش!نه سکوت کنی!بگی به من چه!پرده دری؟هه

  • ارش
    0

    قربان و فدای مولای متقیان علی (ع) که بیان گوهر بار فرمودند که اگر خلخال حتی از پای زن یهود در بلاد اسلام باز کنند جا دارد که دق کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها