درگیری سپاه با نیروهای داعش در غرب ایران

نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از درگیری‌های با یک تیم تروریستی داعش در کشور خبر داد .

درگیری سپاه با نیروهای داعش در غرب ایران

به گزارش خبر فوری به نقل از سپاه نیوز ، روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از درگیری‌های رزمندگان این قرار گاه با یک تیم تروریستی گروهک تکفیری داعش در کشور خبر داد .
به گزارش سپاه نیوز ؛روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه اعلام کرد : با رصد دقیق اطلاعاتی نیروهای قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تیم تروریستی ۲۱ نفره از گروهک تکفیری داعش که در منطقه غرب کشور وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند و سرانجام صبح امروز درگیری با آنها آغاز شد.

در این اطلاعیه افزوده شده است : در این درگیری که با همکاری سربازان امام زمان (عج) همچنان ادامه دارد تاکنون اکثریت اعضای تیم، توسط رزمندگان دلاور و شجاع قرارگاه نجف دستگیر شده اند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • حامد
    0

    با سلام و خسته نباشید خدمت جوانان غیور سپاهی انتظامی ارتشی و گمنام انشا...تا آخرین قطره خونمان از خاک مقدسمان که برای هر وجبش بیش از 5 شهید تقدیم کرده ایم محافظت و حراست خواهیم کرد . و در پایان اول امیدمان به خداوند متعال و در روی کره خاکی امیدمان به ارگان های نظامیمون که تو دنیا لنگه ندارن یا علی

  • خدارحم فرهادی
    0

    بد برنامهای نیست

  • حمید
    0

    انشاالله؛ خدای تبارک و تعالی پشت و پناه همه رزمندگان و تمام کسانیکه خالصانه به این مملکت خدمت میکنند باشد. خدایا شر ظلم و فساد را از سر این مملکت دفع فرما. خدایا به خانواده کسانیکه به هر نحوی جان خود را بخاطر این مملکت به خطر میاندازند و یا از دست میدهند صبر عنایت فرما. خدایا جوانهای ما را در سایه بزرگترها و در پناه امام زمان (عج) عاقبت بخیر فرما. خدایا بیماران را شفا عنایت فرما. خدایا هیچکس جلو خانواده اش شرمنده نشه. خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار. "آمین یارب العالمین".

  • باقررضای
    0

    بنام انکه خلق راافرید سلام گرم ب تمام سپایان غیور ایران زمین من عشقم سپای بود بشم سرباز امام خامنه ای که از دوربودن روستای ما که نزدیک مدرسه نبودیم دیگه ترک تحصیل کردم مدرک تا دیپلم دارم اگر کسی باشه کاری برام بکونه ممنونش میشم هفت ساله بسیج فعال هیتم

  • رجبي عين اله
    0

    اگر سپاه نبود كشور هم نبود. امام خميني ره. خدا قوت بسيجي وسپاهي امانشان نديد اين شياطين رونابودشان كنيد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها