میزان بدهی بابک زنجانی ۱.۹۶۷.۵۰۰.۰۰۰ یورو است

وکیل بابک زنجانی گفت:‌ موکلم محکوم به پرداخت یک میلیارد ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰هزار یورو شده است .

میزان بدهی بابک زنجانی ۱.۹۶۷.۵۰۰.۰۰۰ یورو است

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، رسول کوهپایه زاده در رابطه با اظهارات اصغر هندی مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت که اعلام کرده که شرکای خارجی بابک زنجانی قصد پرداخت بدهی او را دارند گفت: متاسافانه آقای هندی برخلاف تصمیماتی که در مذاکرات فی‌مابین صورت گرفته و مقرر شده بود که تا حصول نتیجه این مساله محرمانه بماند، این موضوع را رسانه‌ای کردند.

وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه مذاکره با شرکای خارجی زنجانی در یکی از کشور‌های خارجی صورت گرفت است، تاکید کرد: مقرر شد تا وصول نتیجه یعنی پرداخت محکوم به که معادل یک میلیارد ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰هزار یورو است طرفین مفاد این قرارداد را بصورت محرمانه حفظ کنند و رسانه‌ای نشود و این موضوع مورد تایید مقامات امنیتی وقضایی بود.

وی افزود: اگر افراد می‌گویند که دغدغه استیفا حقوق بیت‌المال را دارند نباید با اظهار نظر‌های غیر مسئولانه این قرارداد را به خطر بندازند.

کوهپایه‌زاده گفت: پیش‌نویس قرارداد حاضر است و به نقطه‌ای رسیدیم که اگر با تدبیر عمل شود می‌توان این مبلغ را وصول کرد.

وی در رابطه با اینکه آیا پرداخت محکوم‌به تاثیری در اجرای حکم بابک زنجانی دارد یا خیر گفت: قطعا این موضوع تاثیر دارد در خود حکم که در دیوان عالی کشور تایید شده است مقرر شده در صورت رد مال می‌توان از مزایای ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی استفاده کرد. این ماده به عفو اشاره کرده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها