چرا بازیگر زن از پذیرش نقش دلهره داشت؟

شبنم مقدمی در برنامه «دو قدم تا سیمرغ» بیان کرد که از پذیرفتن نقش‌اش در فیلم «خجالت نکش» دلهره داشته زیرا که از نظر شخصیتی بسیار با او متفاوت بوده است.

چرا بازیگر زن از پذیرش نقش دلهره داشت؟

به گزارش خبر فوری و به نقل از خبرآنلاین، رضا مقصودی، کارگردان فیلم سینمایی «خجالت نکش»، امیر پروین حسینی، تهیه‌کننده و شبنم مقدمی بازیگر این فیلم سینمایی در سومین روز از ویژه برنامه «دو قدم تا سیمرغ» (عصر جمعه ششم بهمن) برای معرفی فیلم‌شان در پردیس سینمایی ملت حاضر شدند.

مقدمی که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را به عهده داشت، گفت: «واقعا یکی از فیلم‌های خوبی بود که کار کردم چون رضا مقصودی اهل تعامل است و من این شانس را داشتم که تجربه متفاوتی کسب کنم. اتفاق خوبی که در این پروژه شاهدش بودم اینکه تعامل خوبی بین بازیگران با تهیه کننده و کارگردان وجود داشت و این ترس من را از بین برد.»

او افزود: «من از ایفای این نقش دلهره داشتم چون به لحاظ شخصیتی بسیار با من متفاوت بود. از نظر سطح اجتماعی، سن و سال و ویژگی‌های رفتاری نقشی را بازی کردم که خیلی با من فاصله داشت ولی صحبت‌های دلگرم کننده تهیه‌کننده باعث شد با انگیزه بالاتری کارم را انجام دهم. من آقای مقصودی را توسط تهیه‌کننده شناختم و تمام توانم را به کار بردم تا هرچه از من خواسته می‌شد را ایفا کنم.»

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها