وزیر ارتباطات: ارسال پیامکهای تبلیغاتی ممنوع است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ساماندهی پیامکهای تبلیغاتی، ارسال اینگونه پیامکها ممنوع است.

وزیر ارتباطات: ارسال پیامکهای تبلیغاتی ممنوع است

به گزارش خبر فوری به نقل از عصر ایران ؛ محمد جواد آذری جهرمی پنجشنبه شب در حاشیه دیدار با استاندار خراسان رضوی در مشهد طی گفت و گو با ایرنا افزود: اگر یک اپراتور علاقه داشته باشد پیامکهای تبلیغاتی برای مشتریان خود ارسال کند باید بسته های تشویقی به آنها پیشنهاد دهد و با اذن مشتری پیامکها را بفرستد.

وی اظهار کرد: علت ایجاد پیامکهای تبلیغاتی چرخش مقرراتی نامناسب است و اگر تبلیغات در چرخه مشروع نباشد، ایجاد مزاحمت می کند.

وی گفت: با تنظیم مقررات برای پیامکهای تبلیغاتی، این پیامکها به 2 دسته کلی و 6 زیر مجموعه با مقررات مخصوص به خود تقسیم شد و در این قوانین اپراتورها تکالیفی دارند و به صاحبان محتوا هم اجازه می دهند کسب و کار مشروع خود را داشته باشند.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه امروز در جلسات کمیسیون تنظیم مقررات و کمیسیونهای تخصصی، تدوین پورتال برای دسترسی یو.اس.اس.دی که پیامکها را چه کسی و در چه زمانی می فرستد و نحوه نظارت بر این فرآیند به تصویب رسیده است افزود: با اجرای این مقررات بسیاری از مشکلات حل شده و منفذی که برای برخی کسب و کارها وجود دارد و برخی می توانند از طریق پیامک ها ارتزاق کنند، بسته می شود و به چرخه اقتصاد برمی گردند.

وزیر ارتباطات با اشاره به موقعیت شهر مشهد در بخش ارتباطات اظهار کرد: این شهر از ویترین های مهم کشور است و عمده گردشگران خارجی به مشهد سفر می کنند و کیفیت سرویس های ارتباطی ایران را با کشور خود مقایسه نموده و آن را نشانه ای از پیشرفت می دانند.
آذری جهرمی گفت: توسعه ارتباطات در شهر مشهد موضوع کلیدی است و هر چند شاخص ‌های این استان نسبت به 6 ماه قبل پیشرفت کرده است اما هنوز رضایت‌ بخش نیست و کیفیت ارتباطات این استان تا عید نوروز متفاوت و بهتر می شود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رئیسی
    0

    ممنون آقای جهرمی .پیامکهای تبلیغاتی اعصاب مارا بهم ریخته .به چه مجوزی وارد شماره ما میشوند وهر پامکی میخواهند میدهند .اگر میخواهند تبلیغ کنند از طریق صدا وسیما تبلیغ بکنند .درست نیست هرکسی هروقت دلش خواست به شماره شخصی مردم پیامک تبلیغاتی بدهند .ممنون از اینکه به فکر سلامت روانی مردم هستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها