کدام نهاد و فردی پاسخگوی مرگ‌ ساریناست؟

صادق زیباکلام در کانال تلگرامی خود از مرگ سارینا کودک دو ساله کرمانشاهی ابراز تاسف کرد.

کدام نهاد و فردی پاسخگوی مرگ‌ ساریناست؟

به گزارش سایت خیرفوری، صادق زیباکلام در کانال تکلرامی خود نوشت

مرگ سارینا بهانه و دستاویزی شده تا برخی مسئولین که از اقبال و اعتماد عمومی در کمک‌های مردمی به سلبریتی‌ها بغض و کینه پیدا کرده بودند به آن‌ها حمله‌ور شوند. آقایان فرهاد تجری و شهاب نادری نمایندگان سرپل و اورمانات از یکسو و جناب بهرام سنجابی فرماندار سرپل در گفتگو با رسانه‌ها سعی کرده‌اند سلبریتی‌ها و در مرتبه بعدی بنیاد مسکن را مقصر جلوه دهند.

این آقایان فراموش کرده‌اند که دریافت‌کنندگان بودجه اضطراری ۵۶۵میلیارد تومانی برای کمک به زلزله‌زدگان کدام نهادهای نظامی و غیرنظامی دولتی بودند و قرار دار برای ساخت ۸۰۰۰دستگاه کانکس با کدام ارگان بسته می‌شود. درعوض آمده‌اند به سروقت زیباکلام که با سه میلیارد چه کردی؟

صادق زیباکلام دست‌کم یک دوجین بار به مردم توضیح داده که با ۳میلیاردش چه می‌خواهد بکند. هفته پیش هم برای چندمین بارو مجدداً در ادامه برنامه‌های «دهکده امید» آمده بود به منطقه با مسئولین بنیاد مسکن در سرپل جلسه داشت و به مطبوعات و رسانه هم گزارش داد که کارهایش در چه مرحله‌ای هستند؛ اما آیا مسئولین دولتی یک‌بار به مردم گزارش داده‌اند که با صدها میلیارد تومان بودجه دولتی زلزله‌زده‌ها چه کرده‌اند؟

بنده در پاسخ به حملات جناب سنجابی فرماندار سرپل ذهاب بعلاوه آقایان تجری و نادری نمایندگان محترم منطق زلزله‌زده و برخی رسانه‌های اصولگرا گزارش دیگری خواهم داد تا مشخص شود که چه کسانی می‌بایستی پاسخگوی مرگ سارینا دوساله باشند، صادق زیباکلام و سه میلیاردش یا دستگاه‌های اجرایی کشور با صدها میلیارد تومان دریافتی‌هایشان؟

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها