کاپیتان مسعود بالاخره زبان گشود/ توضیحات شجاعی درباره محرومیتش از تیم ملی

همشهری ورزشی مصاحبه‌ای داشته با مسعود شجاعی ، کاپیتان دور از تیم ملی کشورمان!

کاپیتان مسعود بالاخره زبان گشود/ توضیحات شجاعی درباره محرومیتش از تیم ملی

به گزارش خبر فوری ؛ مسعود شجاعی برای اولین بار بعد از ماجراهای محرومیتش سعی کرده به شفافترین شکل ممکن وضعیتش را شرح دهد. او البته گذشته را شخم نزده است اما به همشهری ورزشی گفته:«هیچ گشایش جدیدی درباره روابطش با فدراسیون فوتبال اتفاق نیفتاده است.» از او درباره آخرین تماسش با کی روش پرسیدند و پاسخی نداده اما از او گفتند آیا کی روش در موردش کم گذاشته است؟ این پرسشی بوده که برایش گفته است:«این حرف ها کم لطفی است. کی روش همیشه سخت کوش است و برای حل هر مشکلی تا آخرین لحظه تلاش می کند. خود من همیشه و در همه این سال ها شاهد این رفتارش بوده ام. » مسعود خواسته هر اتفاقی که می افتد را گناه یا مسئولیتش را گردن کی روش نیاندازند.

او درباره اینکه آیا رسانه ها در حمایت از او کم گذاشتند یا مثلا عادل فردوسی پور حمایتش نکرده هم گفته سعی می کند منطقی باشد و به خوبی شرایط بقیه را هم درک می کند و می داند هر کسی چقدر دستش باز است یا کاری برایش ممکن است.

از مسعود درباره دیدار با رئیس جمهور و نقش اجتماعی اش پرسیده اند و سعی کرده خیلی با تواضع بگوید هر کاری کرده ، بخشی از زندگی اش بوده. چیزهایی که باور داشته و کار بزرگی هم نبوده اند. مهمتر اینکه او پاسخ داده اگر نگاه ها به او تغییر کرده است ، به دلیل مسائل و چهره اجتماعی جدیدش نبوده بلکه مردم جای اعتماد به لیدرها و رسانه ها ، بازی‌هایش را دیدند و خودش را قضاوت کرده اند.

او گفته حالا تا جام جهانی خیلی مانده و کی روش تا دقیقه آخر دستش را باز نمی کند و برای همین هنوز امید به بازی در جام جهانی دارد. او از این گفته که چطور ناامید نشده ، جنگیده و امروز به جایی رسیده که در یک تیم بزرگتر یونان بازی می کند و هنوز دوست دارد به پیش برود.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • Esi
    0

    مسعود مثل تو صاف و صادق کم داریم،هم تو فوتبال هم تو بین مسولین.الان هم داری تاوان تعهد به تیمت رو پس میدی.بدون که همیشه تو قلب مردم هستی هر چند که با رفتارت تو قلب بعضیا نیستی.

  • حسین
    0

    بنظرمن مسعودمرتکب جرمی نشده وبخاطرتهدی که درقبال تیمش داشته مجبوربه بازی کردن درمقابل تیم رژیم سهیونیستی شده امیدوارم هرچه زودتربرگردبه تیم ملی ودرجام جهانی بازی کند انشالله

  • مسعود
    0

    در حق مسعود ظلم شده است مسعود قربانی سیاست غلط آقایان شده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها