قاسمی «گفتگویی فشرده و جدی» در موضوع برنامه موشکی تکذیب کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای روزنامه فایننشال تایمز مبنی بر پذیرش ورود به «گفتگویی فشرده و جدی» در موضوع برنامه موشکی و مسائل منطقه‌ای را شدیداً تکذیب کرد.

قاسمی «گفتگویی فشرده و جدی» در موضوع برنامه موشکی تکذیب کرد

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا ، بهرام قاسمی در همین ارتباط گفت: سیاست و موضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص برنامه دفاعی موشکی کشور کاملا مشخص و روشن است و دیگر کشورها نیز به خوبی از این موضع جمهوری اسلامی ایران آگاهی دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: موضع جمهوری اسلامی ایران بدون توجه به جوسازی‌ها، تهدیدات، مواضع و دیدگاه‌های ایالات متحده آمریکا و دیگران، هیچ تغییری نکرده و همچنان که بارها اعلام شده است برنامه موشکی ایران کاملا جنبه دفاعی و بازدارندگی داشته و علیه هیچ کشوری نیست و طرح ادعاهای واهی و بی پایه و اساس، تغییری در این موضع اصولی و اساسی کشور ایجاد نخواهد کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور داخلی و سیاست‌های دفاعی به ویژه برنامه موشکی خود را نخواهد داد.

قاسمی همچنین سیاست ایران در منطقه را سیاستی سازنده، ثبات ساز و در جهت تقویت هر چه بیشتر صلح و امنیت منطقه و جهان خواند.

وی در پایان افزود: بدخواهان و افراط‌گرایان اگر نمی‌توانند کمکی به ثبات و امنیت در منطقه به عمل آورند، اجازه ندارند نقش ایران را که برای مبارزه با تروریسم، ناامنی و بی‌ثباتی هزینه‌های بی شماری را پرداخت کرده است، نادیده گرفته و موجب تشدید هرج و مرج و ناامنی و توسعه تروریسم در منطقه شوند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها