واکنش تئاتری‌ها به درگذشتگان حادثه سانچی

گروه‌ها و هنرمندان نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای نمایشی تئاتر شهر و ایرانشهر نسبت به درگذشتگان کشتی نفتکش «سانچی» ابراز همدری کردند.

واکنش تئاتری‌ها به درگذشتگان حادثه سانچی

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، گروه‌ها و هنرمندان نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای نمایشی تئاتر شهر یکشنبه شب 24 دی ماه همزمان با جان باختگان تعدادی از هموطنانمان در سانحه کشتی نفتکش «سانچی» با خانواده‌های این عزیزان ابراز همدری کردند.

هم اکنون نمایش‌های «دو دلقک و نصفی» به کارگردانی جلال تهرانی در تالار اصلی، «فعل» به کارگردانی محمدرضایی راد در تالار چهارسو، «تب روی پیشانی سرد» به کارگردانی حسن عابدی در تالار سایه، «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی محمودرضا رحیمی در تالار سایه و «کوررنگی» به کارگردانی سیاوش پاکراه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر هستند.

آثار تماشاخانه ایرانشهر با یک دقیقه سکوت به صحنه رفتند

شامگاه یکشنبه 24 دی اجراهای تماشاخانه ایرانشهر با احترام به جان‌باختگان نفتکش سانچی با یک دقیقه سکوت به صحنه رفتند.

به احترام جان باختگان نفتکش سانچی و همدردی با بازماندگان این عزیزان، شامگاه یکشنبه 24 دی نمایش های «نفر دوم»، «100 درصد» و «لاسارو» با یک دقیقه سکوت به صحنه رفتند.

این مجموعه تئاتری در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی به ترتیب در 2 نوبت 19 و 21 میزبان نمایش های «نفر دوم» به کارگردانی مهین صدری و «100 درصد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی است.

همچنین در سالن استاد سمندریان مجموعه نیز نمایش «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان در ساعت 20:30 به صحنه میرود.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها