استیون هاوکینگ مرده است؟

نظریه پردازان ادعا می‌کنند با توجه به شواهدی استیون هاوکینگ مرده و روباتی جایگزین او شده است.

استیون هاوکینگ مرده است؟

به گزارش خبر فوری و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گروهی از نظریه پردازان اعتقاد دارند امکان دارد فیزیکدان مشهور استیون هاوکنیگ مرده باشد و یک عروسک روباتیک با ظاهری بسیار شبیه به او، جایش را گرفته باشد.
پروفسور استیون هاوکنیگ اکنون ۷۶ سال دارد و یکی از مشهورترین دانشمندان در دنیای امروزی است.

برخی افراد اعتقاد دارند پروفسور استفان هاوکینگ درسال ۱۹۸۵ سه سال قبل از انتشار کتاب (A Brief History of Time) درگذشته است، اما قدرت‌های غربی به دلایل سیاسی، علمی و با دلایل خاص خود، بدل او را جایگزین کرده‌اند.

نظریه پردازان اعلام کرده‌اند چهره افراد همزمان با بالا رفتن سن آن‌ها دچار دگرگونی و به تدریج پیر می‌شود، اما استفان هاوکینگ با وجود ابتلا به بیماری بسیار سخت درمان و پرعارضه ALS دگرگونی کمی داشته است.

ازجمله دیگر نشانه‌های تعجب آور، رنگ مو‌های استفان هاوکینگ است که در ۷۶ سالگی همچنان بور است درصورتی که به طور طبیعی رنگ موی افراد همزمان با بالا رفتن سن، سفید و خاکستری می‌شود.


استیون هاوکینگ اکنون برروی یک صندلی چرخدار مجهز نشسته و به وسیله آن جابه جا می‌شود. او نمی‌تواند صحبت کند و با ارسال پیام‌ها به رایانه شخصی خود، دارای صدای روباتیک است. این رایانه به وسیله دانشمندان ناسا تولید شده است و کارشناسان اعتقاد دارند بدل روباتیک استفان هاوکینگ به وسیله محققان ناسا و با کمک رایانه صحبت می‌کند و متعلق به شخص واقعی او نیست.

کارشناسان اعتقاد دارند نظریه‌های جدیدی که استیون هاوکینگ مطرح کرده است به ویژه در زمینه‌های دینی و خداناباوری سبب سست شدن اعتقادات مذهبی مردم درسراسر دنیا شده است.
البته به طور قطع نمی‌توان گفت که استیون هاوکینگ کنونی بدل است، اما حدس و گمان‌هایی درباره مرگ او و سیاست‌های پنهان برای زنده نگه داشتن او وجود دارد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها