روابط نامشروع ترامپ با ۱۰۰ زن فاش شد!

رییس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید گفته که وکیل مدافع ترامپ به 100 زن که ترامپ با آنها رابطه نامشروع داشته، پول داده تا هنگام انتخابات سکوت کنند.

روابط نامشروع ترامپ با ۱۰۰ زن فاش شد!

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس ، بعد از آنکه اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور آمریکا برای فاش نشدن رابطه نامشروعش با یک زن بازیگر، به وی 130 هزار دلار حق السکوت پرداخت کرده است، «استیو بنن» رئیس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید مدعی شده است که وکیل مدافع «دونالد ترامپ» به یکصد زن که ترامپ با آنها رابطه نامشروع داشته است، پول پرداخت کرده است.

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» گزارش کرد، استیو بنن تصریح کرده است که وکلای دونالد ترامپ به 100 زنی که ترامپ با آنها رابطه نامشروع داشت، حق السکوت پرداخت کرده‌اند تا این موضوع را در حین رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا فاش نکنند.

یکی از این زنان که با ترامپ در سال 2006 رابطه نامشروع داشت، مبلغ 130 هزار دلار به عنوان حق السکوت دریافت کرده بود.

بنن تصریح کرده است که این زن تنها فردی نیست که چنین حق السکوتی را دریافت کرده است.

این اظهارات بعد از آن اهمیت تازه‌ای پیدا کرده است که روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» گزارش کرد که یکی دیگر از وکلای ترامپ به نام «مایکل کوهن»، درست چند هفته قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری 2016، به بازیگر زن، 130 هزار دلار حق‌‌‌السکوت پرداخت کرده بودند و این زن 38 ساله موافقت کرد که به طور آشکارا درباره این قضیه حرفی نزند.

وکیل ترامپ به شدت هرگونه رابطه نامشروع موکل خود را انکار کرده است.

با اینحال روز جمعه هفته گذشته یکی از دوستان زنی که 130 هزار دلار حق السکوت دریافت کرده بود، گفت که از جریان رابطه 2006 ترامپ با دوستش اطلاع دارد.

در سال 2006، ترامپ به مدت یکسال بود که با ملانی که هم‌اکنون بانوی اول آمریکا است، ازدواج کرده بود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها