مدیر مسئول نشریه «یالثارات» مجرم است

علی اکبر کسائیان درباره نشریه یالثارات گفت: سه مورد اتهامی شامل افترا، نشر مطالب خلاف واقع و نشر مطالب خلاف عفت عمومی به مدیر مسئول یالثارات تفهیم شد.

مدیر مسئول نشریه «یالثارات» مجرم است

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایلنا، علی اکبر کسائیان (عضو هیات منصفه دادگاه مطبوعات) با اشاره به بررسی پرونده نشریه یالثارات در جلسه امروز دادگاه مطبوعات گفت: در جلسه امروز رسیدگی به اتهامات مدیر مسئول نشریه یالثارات، سه مورد اتهامی شامل افترا، نشر مطالب خلاف واقع و نشر مطالب خلاف عفت عمومی به وی تفهیم شد که پس از دفاع مدیر مسئول نشریه از خود، هیات منصفه وارد شور شد و در هر سه مورد با اکثریت آرا او را مجرم شناخت. همچنین هیات منصفه با اکثریت آرا او را شایسته تخفیف دانست.

وی ادامه داد: در مورد دیگر نویسنده نشریه یالثارات دو مورد اتهامی داشت که شامل افترا و نشر مطالب خلاف واقع بود که در هر دو مورد نویسنده مجرم شناخته نشد اما مدیر مسئول یالثارات در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان به ریاست قاضی محمد کشکولی مجرم شناخته شد.

عضو هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت:‌ قرار بود در جلسه امروز به اتهامات مدیر مسئول نشریه 90 نیز رسیدگی شود که دادگاه با تقاضای استمهال او موافقت و بررسی پرونده این نشریه به آینده موکول شد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناظر بی طرف
    0

    آیا رسانه ها اتحادیه ای قانون شناس و منطق گرا دارند؟؟؟!!! --- چرا باید پیوسته شاهد مجازات رسانه های عمومی و نویسندگان و خبر نگاران این رسانه ها باشیم و صدایی فعال و متکی بر علم و حقوق شناسی و قانون شناسی از اتحادیه ای برخوردار از نفوذ علمی بنام این قوه ی چهارم حساس کشوری برای دفاع از این قوه ی سرنوشت ساز یا برای نقد قانون مند و اصول مند و تصحیح اشتباهات اعضای آن به گوش نرسد؟؟؟!!! چرا در این رسانه ها همبستگی قانون گرا و ضابطه مند متکی بر حقوق و اصول حرفه ای در دفاع علمی از حرفه و کارگزاران آن به ندرت به چشم می خورد؟؟؟!!! نبود چنین اتحادیه ای و رنگ باختن همبستگی حرفه ای بی تردید این قوه ی چهارم را همیشه در معرض آسیبهای نفوذ سلیقه ها و حب و بغضها و غرض ورزیهای قانون گریز قرار خواهد داد و در تضاد با منافع ملی مشروع و بر خلاف منافع مشروع آحاد مردم در مسلخ قدرتهای برتر بشری بسادگی قربانی خواهد نمود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها