ستاره اینستاگرام به درد سینما نمی‌خورد

فیلم ساخته شده از چنین ستاره‌هایی ارزش ارایه در سطح بین‌المللی سینما را نخواهد داشت.

ستاره اینستاگرام به درد سینما نمی‌خورد

به گزارش خبر فوری به نقل از گُلوَنی ، یکی از اعتراضاتی که معمولا بین همه‌ی سوپراستارهای سینما مشترک است اعتراض به بازیگران تازه کاری است که بدون داشتن شایستگی تنها به لطف فالوورها و طرفدارانشان در دنیای مجازی مورد توجه کارگردانان قرار گرفته‌اند. چیزی که اتفاقا هست و پرده سینما شده جای هنرمندان پرطرفدار در دنیای مجازی.

حالا حساب کنید چقدر این اتفاق برای دنیای هنر و تاریخ سینما در کشور ما اتفاق ناجور و ناخوشایندی است. درست است هنوز هم سالن‌های سینما پر می‌شود و همان طرفداران دنیای مجازی صندلی‌های سینما را پر می‌کنند اما فیلم ساخته شده از چنین ستاره‌هایی ارزش ارایه در سطح بین‌المللی را نخواهد داشت.

واقعیت این است طرفداران و فالوورها به اندازه کافی سوپراستار مورد علاقه‌شان را در شبکه‌های مجازی می‌بینند. حتی هر آن‌چه که روزی زندگی خصوصی به حساب می‌آید حالا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. پس حداقل پرده سینما را بگذارند برای کسانی که در این راه زحمت کشیده‌اند، عرق ریخته‌اند، شب بیداری کشیده‌اند و به اصطلاح خودمانی‌تر خاک صحنه خورده‌اند.همان‌ها که باید از پستوی کافه‌ها و خانه‌های کوچک‌شان دست‌شان را بگیری و بیاوری‌شان بیرون. همان‌ها که مهجور مانده‌اند و برچسب بیکاری خورده‌اند.

حقیقتا تاریخ انقضای این هنرمندان سر نرسیده بلکه ما چشم‌مان عادت کرده به دیدن هنرمندان نارس و کالی که زرق و برق‌شان بیش‌تر از هرچیز خودنمایی می‌کند. کاش تا خیلی دیر نشده کسی فکری به حال سینمای ایران که نشان داده قابلیت درخشیدن در عرصه بین‌المللی را دارد بکند‌.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها