بازیگران زن هالیوودی که پیر نمی‌شوند

از نظر بیشتر این بازیگران، رعایت رژیم غذایی، ورزش روزانه و اجتناب از جراحی های مختلف پلاستیکی سه علت اصلی جوان ماندن هستند.

بازیگران زن هالیوودی که پیر نمی‌شوند

به گزارش خبر فوری و به نقل از المیادین، جوان ماندن یکی از آرزوهای بازیگران زن ایرانی و خارجی است. در این بین، برخی از این بازیگران نتوانستند بر پیری که حادثه ای طبیعی است، چیره شوند اما برخی دیگر به نحو شگفت انگیزی توانسته اند از پس این مشکل برآیند و خود را جوان نگه دارند.

در زیر به برخی از این بازیگران اشاره می‌کنیم:

جولیان مور

جولیان مور، بازیگر آمریکایی-بریتانیایی و برنده اسکار برای فیلم هنوز آلیس است. او 57 سال سن دارد.

او راز جوان ماندنش را چنین تشریح کرده است: "من میخواهم تا آخرین حدی که طبیعت به من اجازه دهد جوان بمانم. مشخص است که مقاومت در مقابل انواع جراحی های پلاستیکی هم بخشی از این ابزار طبیعی است و به همین دلیل از آن استفاده نمی کنم."

مریسا تومی

او بازیگر 53 ساله آمریکایی و برنده ی اسکار برای فیلم پسر عمویم وینی است. مریسا این جایزه را در سال 1992 برد. کسانی که چهره ی او را در مراسم اسکار آن سال به یاد داشته باشند، می‌دانند که چهره ی او در این سالها تغییر زیادی نکرده است.

هلی بری

هلی بری بازیگر 51 ساله‌ی آمریکایی است. او تاکنون توانسته است جوایز امی و گلدن گلوب را از آن خود کند. او راز جوان ماندن خود را در رعایت تغذیه و ورزش روزانه می‌داند. هلی بری تاکید کرده است که او در تمرین های روزانه اش هرگز وزنه های سنگین را بلند نمی‌کند.

شارون استون

هنرپیشه 56 آمریکایی است. او تا به حال موفق به دریافت جوایز گلدن گلوب و امی شده‌است و بیشتر شهرتش را از فیلم پرفروش و جنجالی غریزه اصلی کسب کرده است.

راز اصلی جوانی او در ورزشهای مکرر و البته استفاده از کرم های طبیعی پوست است.

شنایا توین

او خواننده و آهنگ‌ساز 52 ساله کانادایی است که در سبک‌های کانتری و پاپ فعالیت می‌کند. چهره‌ی او علی رغم سن و سال نسبتا بالایش هنوز جوان و شاداب مانده است.

الن دی جنرس

مجری، نویسنده و کمدین آمریکایی است. او در سن 59 سالگی هنوز هم جوان و شاداب می‌نماید. الن راز جوان ماندنش را رعایت رژیم غذایی و البته ورزش یوگا می داند.

کریستی ترلینگتون

کریستی ترلینگتون سوپر مدل 48 ساله ی آمریکایی است. او مدتها پیش اعلام کرد که از انواع جراحی های زیبایی و از جمله بوتاکس استفاده نمی‌کند. او علت اصلی جوان ماندنش را همین تصمیم می‌داند.

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز، بازیگر 50 ساله آمریکایی است که بخاطر بازی در فیلم کمدی عاشقانه زن زیبا در سال ۱۹۹۰ لقب ستاره هالیوود را از آن خود کرد. او راز جوان ماندنش را استفاده ی زیاد از انواع کربوهیدراتها می‌داند.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها