فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به «سربازی»

سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: کلیه مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی ماه امسال دریافت کرده‌اند را به خدمت سربازی فرا خواند.

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به «سربازی»

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم متولد ۱۳۵۵ تا پایان دی ماه ۱۳۷۸ که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۹۶/۱۰/۱۹ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند .

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان ساکن تهران بزرگ می بایست ساعت ۶ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۹ دی ماه و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند .

عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت .

شایان ذکر است؛ کلیه مشمولان مذکور می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند .

منبع: مهر

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها