آخرین خبرها از میزان سهمیه بنزین در سال ۱۴۰۰

ساعت ۲۴ روز سی ام اسفندماه سال جاری، نخستین سهمیه ماهانه بنزین سال ۱۴۰۰ در کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت ها شارژ خواهد شد.

آخرین خبرها از میزان سهمیه بنزین در سال ۱۴۰۰

از آبان ماه سال ۱۳۹۸ که سهمیه بندی بنزین با دو نرخی شدن آن به سیستم عرضه سوخت کشور بازگشت، تا امروز ۱۷ نوبت سهمیه ماهانه بنزین در کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت ها شارژ شده است.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در پاسخ به اینکه "با شروع سال ۱۴۰۰ آیا در میزان سهمیه ماهانه بنزین و یا نرخ آن تغییری ایجاد خواهد شد؟، گفت: تا این لحظه، هیچ تصمیم یا مصوبه ای در خصوص تغییر در سهمیه بندی بنزین برای سال ۱۴۰۰ ابلاغ نشده و اگر در ایام باقی مانده از سال نیز در این خصوص مصوبه جدیدی ابلاغ نشود، با شروع سال ۱۴۰۰ سهمیه بنزین فروردین ماه، مطابق ماههای گذشته در کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت ها شارژ خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص احتمال واریز سهمیه بنزین نوروزی اظهار داشت: درباره تخصیص سهمیه بنزین نوروزی مازاد بر سهمیه ماهانه، هیچ تصمیمی از سوی وزارت کشور به وزارت نفت ابلاغ نشده و با توجه به شرایط ادامه شیوع کرونا در کشور و مخاطراتی که سفرهای نوروزی می تواند از نظر گسترش شیوع ویروس کرونا برای مردم داشته باشد، بعید به نظر می رسد که شاهد تخصیص سهمیه نوروزی بنزین باشیم.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    چرا دروغ به مردم می گویید

    نظرات شما -
    • قادر
      0

      ای وای از دست اینمسعولین الان به فکر این مردم نیستند

  • کاربر ناشناس
    0

    سهمیه بنزین وانت بارها را ۳۰ لیتر کم کردید حالا هیچ تغییری نکرده می خواهین چراغ خاموش اهدافتان را پیش ببرید با استفاده از این بیماری کرونا حالا هی بگید به فکر مردم هستیم به مردم حرف توخالی تحویل ندهید

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا روزگارتان را سیاه کند ۶۰ لیتر بنزین برای یک ماه منطقی اگه یک کسی بخواهد تا یه شهرستان به دکتر مراجعه کنه باید کلی پول بنزین بده انشالله خدا جواب این ظلمی که به مردم کردید را بهتون بده مردم تو زندگی روزمره خود ماندن تا چه رسد که به سفر بروند لعنت به روح پدر باعث و بانی اش

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      عزیز خبر داری به یک راننده تاکسی 250لیتر بنزین برای یک ماه می دهند

  • حسن
    0

    معلوم که نقشه جدیدی برای مردم در زمینه بنزین کشیدند .این خانم میگوید تا الان .چرا اینقدر ظلم میکنید مگر ر..... نمیبیند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها