حمله عجیب امام جمعه «درچه» به ورزشکاران صخره‌نورد و کاربران فضای مجازی/ ویدئو


11 اسفند 1399 - 19:55
603d156c5e98d_2021-03-01_19-55
اظهارات عجیب امام جمعه شهر "درچه" استان اصفهان درباره ورزشکاران صخره‌نورد و حاضران در فضای مجازی را در این ویدئو ببینید.

امام جمعه شهر "درچه" استان اصفهان گفت: ۱۰ دختر و ۵ پسر با ماشین‌های سواری رفته‌اند صخره‌نوردی. حالا حساب کنید در ماشین سواری این‌همه آدم، چگونه می‌شود! خیلی کثافت‌کاری است! بعد هم صخره‌نوردی با کوهنوردی فرق می‌کند؛ با طناب می‌روند بالا و می‌آیند پایین!

اکثر این‌هایی که در فضای مجازی حرف می‌زنند، فاسد هستند! نباید آدم‌های نجس و کثیف اصفهان بیایند در فضای مجازی با هزار گناه کبیره، بگویند درچه‌ای‌ها فلان بودند و...

معلوم شده تشکیلات ورزشی اصفهان، از این کثافتکاری‌ها زیاد دارد؛ ما به مسئولان اخطار می‌دهیم!

اظهارات امام جمعه شهر "درچه" استان اصفهان را در این ویدئو ببینید:

اظهارات عجیب امام جمعه شهر "درچه" استان اصفهان درباره ورزشکاران صخره‌نورد و حاضران در فضای مجازی را در این ویدئو ببینید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

11 اسفند 1399 - 19:55

امام جمعه شهر "درچه" استان اصفهان گفت: ۱۰ دختر و ۵ پسر با ماشین‌های سواری رفته‌اند صخره‌نوردی. حالا حساب کنید در ماشین سواری این‌همه آدم، چگونه می‌شود! خیلی کثافت‌کاری است! بعد هم صخره‌نوردی با کوهنوردی فرق می‌کند؛ با طناب می‌روند بالا و می‌آیند پایین!

اکثر این‌هایی که در فضای مجازی حرف می‌زنند، فاسد هستند! نباید آدم‌های نجس و کثیف اصفهان بیایند در فضای مجازی با هزار گناه کبیره، بگویند درچه‌ای‌ها فلان بودند و...

معلوم شده تشکیلات ورزشی اصفهان، از این کثافتکاری‌ها زیاد دارد؛ ما به مسئولان اخطار می‌دهیم!

اظهارات امام جمعه شهر "درچه" استان اصفهان را در این ویدئو ببینید:

منبع: اعتمادآنلاین

24

نظرات 17
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/12/16 -10:15

حاج آقا مردمو که به زور نمیشه برد بهشت ، بزار برن جهنم

نهال 0 0 پاسخ 1399/12/13 -10:20

اینا چشون شده از یه موتوری همشون میگیرن فکر کنم

رجز خوان 1 0 پاسخ 1399/12/12 -08:24

حاجل اقا سلام تمام اینها که می فرمایید درسته دغدغه بسیاری از خانوادهاست ولی خواهش میکنیم شماها دخالت نکنید اینقدر از این تریبون‌های برای مقاصد سیاسی استفاده کردید که مردم لجتان می کنند بهترین امر به معروف شماها سکوت است بذارید دانشگاهیان واساتید متعهد این امور راحل کنند

حسین سرخه 0 1 پاسخ 1399/12/12 -08:11

متاسفانه خیلی از زنان بی حیا و خیلی از مردان بی شرم وبی غیرت شدند،حرام وحلال خدا رو رعایت نمی کنند و هوای نفس خود رو می پرستند

غیر قابل نشر 1399/12/12 -12:36

خدا نکرده فکر نکنید دزدی وچپاول ووووو نور چشمیان هم جزء حلال وحرام خداست

رحیم آب منگول 4 0 پاسخ 1399/12/12 -03:54

واویلا از علمالهدی بدتر این بابا!

ناشناس 7 0 پاسخ 1399/12/12 -02:14

متاسفم برای کشورم.

ایرانی 12 0 پاسخ 1399/12/11 -22:48

عصر عصر قجر

کاربر ناشناس 4 6 پاسخ 1399/12/11 -22:35

حاج آقا کجای کاری بعضی تو خونه کلاس درس ریاضی به اصلاه ءداشته اند دختر وپسر ها راتویه اتاق جمع می کنند به عنوان درس خوش میگذراند نه نیرو انتظامی نه کسی کاری نمی کنهمدرسه که نیست کس نظارت کنه خونه طرف تو خونه پدر داره برادر داره حتی طرف یک پس خاله داره پسره لباس دخترانه میپوشه میاد خونه شون من نمی دانم پدر ومادر ایجور دخترها چطور راحت دخترانشان رابه اینجور کلاسها میزارند آدم برادرش رابا دخترش یا پدرش تواین دوره زمانه تنها نمیتونه بزاره چه برسه به ایجور جاها خانواده ها یک کمی دقت کنید همیشه خطا هست

یه نفر 1399/12/12 -03:05

کافر همه را به کیش خود پندارد...شماها اگه خودتون مشکل دار نباشید اینطور در مورد بقیه فکر نمیکنید

..... 12 6 پاسخ 1399/12/11 -21:13

بیچاره اون مردمی که پای منبر تو میشینن فقط باید تاسف خورد باحال جامعه ای که با راهنمایی های همچنین کسی بخواد درست بشه . واقعا این شخص صلاحیت امام جمعه شدن رو داره !!!!

ایرانی 1399/12/12 -01:30

سلام حاج اقا ب صخره نوردی کاری نداره ب عاقبت کار فک میکنه وگر نع چ عیبی داره ... پس همه رو ب چشم بد نبینیم بعدش هم هرکی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه .

... 14 1 پاسخ 1399/12/11 -20:48

با صحبت کردن این آدم هیچ مشکلی ندارم اما با کسانیکه میشینن پای صحبت های اینطور آدمی بایدتاسف خورد ... فقط متاسفم

ناشناس 1399/12/12 -12:37

اونا هم یه مشت مواجب بگیرند

تقی 13 0 پاسخ 1399/12/11 -20:30

حاج آقا دست پروده خودتون هستند ماشاله به شما رضا شاه هر چه در توان داشت نتونست زنان ایران را بی چادر کنه اما وعاظی مثل شما تونستین ! چه تونستنی ، احسنت به شما

دلیل 6 11 پاسخ 1399/12/11 -20:11

حاج آقا ۱۰۰%حق با شماست. اما کجای کاری !؟ همین ها با همین ترکیب مختلط میرم کنار رودخونه ها و دریاها لخت میشن و شنا میکنن وهزار مطلب دیگه. به اسم گروه های دانشجویی.گروه های ورزشی.گروه های هنری .... خودم شخصاً مراجعه کردم به مامورین انتظامات و مسئول اون منطقه تفریحی و شاکی شدم . گفتن باور کنید کار از دست ما خارجه!!!

ایرانی 1399/12/11 -22:50

از غار تازه امدی بیرون،تورو نمیبرن سوختی

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks