عطشانی کمدی می سازد

علی عطشانی که این روزها فیلم «اولین تولد» (1st Born) را به عنوان اولین محصول تولیدی و مشترک ایران و هالیوود در پس تولید دارد، به زودی ساخت فیلمی با عنوان «کاتیوشا» را آغاز خواهد کرد.

عطشانی کمدی می سازد

به گزارش ایسنا طبق گزارش رسیده، فیلمنامه «کاتیوشا» مدتی پیش توسط مهدی علی میرزایی بر اساس طرحی از خشایار الوند نوشته شده و این روزها آخرین مراحل بازنویسی را پشت سر می‌گذارد.

«کاتیوشا» فیلمی در ژانر کمدی است که در خلاصه قصه آن آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی.»

در حال حاضر عطشانی در حال انتخاب بازیگران و عوامل این فیلم است و به محض نهایی شدن مذاکرات و عقد قرارداد معرفی خواهند شد.

بخشی از عوامل این فیلم که حضورشان تاکنون قطعی شده عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان:علی عطشانی، نویسنده: مهدی علی میرزایی - بر اساس طرحی از خشایار الوند، جانشین تهیه کننده:حسام آقا بابایی پور، مدیر تولید: علیرضا یگانگی، برنامه‌ریز: عاطفه باقری، دستیار اول کارگردان: سیامک مردانه، مدیر تدارکات: سعید دلاوری، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، طراح گریم: فرزانه زردشت، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها