رئیس اداره دامپزشکی تهران:

وضعیت تنها شیر ایرانی روبه بهبود است

هیرمان تنها شیر ایرانی برای مداوا و تشخیص علت بیماری به بیمارستان منتقل و پس از انجام آزمایش‌ها و درمان دوباره به باغ وحش ارم برگشت.

وضعیت تنها شیر ایرانی روبه بهبود است

این شیر ایرانی که چند روزی است حال خوبی نداشته و دچار بی حالی، آبریزش بینی و اختلال در سیستم تنفسی شده به یکی از بیمارستان‌های دامپزشکی برای مداوا منتقل و پس از انجام آزمایش و درمان به باغ وحش ارم مجدد منتقل شد.

صادق گلزاری رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران از انتقال هیرمان به بیمارستان خبر داد و اظهار کرد: این حیوان برای معاینات بالینی و تشخیص بیماری به یکی از مجهزترین بیمارستان‌های دامپزشکی پایتخت منتقل شد.

وی در ادامه افزود: هیرمان با علائم لتانوژی، ضعف عمومی و ترشحات موکوپرلنت و هموروژیک خفیف به بیمارستان دکتر فتاحیان منتقل و اقدامات تخیصی و درمانی روی آن انجام گرفته است.

رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران با اشاره به انتقال مجدد حیوان به باغ وحش بیان کرد: پس از انجام درمان حمایتی اکنون وضعیت این شیر نر در شرایط پایدار بوده و خوشبختانه شرایط سلامت هیرمان رو به بهبود است.

محمد کرمی معاون نظارت بر امور حیات وحش استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره آخرین وضعیت جسمانی هیرمان تنها شیر ایرانی اظهار کرد: اقدامات درمانی بر روی این حیوان انجام گرفته و نتایج آزمایش‌ها و تست برای مشخص شدن علت بیماری توسط سازمان دامپزشکی باید اعلام شود.

وی شرایط هیرمان را خوب دانست و گفت: طی بازدید روز گذشته حال این شیر نر نسبت به هفته گذشته خیلی بهتر شده و اکنون توانسته شروع به تغذیه و آشامیدن کند.

هیرمان تنها شیر نر ایرانی ۹ ساله در باغ وحش ارم نگهداری می‌شود که هفته گذشته دچار بی‌حالی و آبریزش بینی همچنین دچار اختلال در سیستم تنفسی شده بود.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کیان
    0

    نشان شیر نشان چند هزار ساله ایرانیان است از نشان و افتخار ایران حفاظت کنید

    نظرات شما -
    • ابی
      0

      چشم عباس اقا

  • داروغه
    0

    نمی دونیم نگران علی انصاریان باشیم ،یا تنها شیر ایرانی یا بی پولی و دستهای خالی پدران دیشب عید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها