امام جمعه کاشان:

با ساخت آشپزخانه‌های اُپن، نوامیس را در معرض دید دیگران قرار ندهید


2 بهمن 1399 - 12:06
60093b1a3089b_2021-01-21_11-58
امام جمعه کاشان گفت: در حالی که پدر خانواده در زندگی های سنتی با سر شب خوابیدن نمازش قضا نمی شد، الان اکثر خانواده ها برای دیدن فوتبال و فیلم تا نیمی از شب بیدارند و در نتیجه نماز صبح شان قضا می شود.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد اقامه نماز این شهرستان با بیان این که برای توسعه سبک زندگی اسلامی موضوع فرهنگ اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، با انتقاد از ساخت آشپزخانه های اُپن، گفت: به دلیل اینکه اکثر آشپزها در منازل نوامیس ما هستند باید آن محیط از دید نامحرم حفظ شود.

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام گلستانه، آقای تفویضی به عنوان  دبیر جدید ستاد اقامه نماز این شهرستان معرفی شد.

 در این مراسم که در مسجد علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد، آیت الله عباسعلی سلیمانی با بیان این که برای توسعه سبک زندگی اسلامی موضوع فرهنگ اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، آشپزخانه های اُپن، گفت: به دلیل اینکه اکثر آشپزها در منازل نوامیس ما هستند باید آن محیط از دید نامحرم حفظ شود.

 وی با بیان اینکه نباید در ساخت آشپزخانه از فرهنگ غربی الگو برداری شود، افزود: اینکه اگر آشپرخانه اُپن باشند قیمت خانه ها افزایش پیدا می کند، فرهنگ غلطی است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه فرهنگ خواب، مراوده، تهیه غذا نیاز به تحول اساسی دارد، گفت: در حالی که پدر خانواده در زندگی های سنتی با سر شب خوابیدن نمازش قضا نمی شد، الان اکثر خانواده ها برای دیدن فوتبال و فیلم تا نیمی از شب بیدارند و در نتیجه نماز صبح شان قضا می شود.

وی، حجت الاسلام گلستانه را فردی فرهنگی و تلاشگر دانست و گفت: امیدواریم آقای تفویضی در مسئولیت دبیری ستاد اقامه نماز کاشان موفق و سربلندباشد.

آیت الله سلیمانی در پایان افزود: امیدواریم شاهد تحول فرهنگی و اقامه نماز منسجم در مساجد شهرستان کاشان باشیم.

امام جمعه کاشان گفت: در حالی که پدر خانواده در زندگی های سنتی با سر شب خوابیدن نمازش قضا نمی شد، الان اکثر خانواده ها برای دیدن فوتبال و فیلم تا نیمی از شب بیدارند و در نتیجه نماز صبح شان قضا می شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60093b1a3089b_2021-01-21_11-58
2 بهمن 1399 - 12:06

آیت الله عباسعلی سلیمانی در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد اقامه نماز این شهرستان با بیان این که برای توسعه سبک زندگی اسلامی موضوع فرهنگ اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، با انتقاد از ساخت آشپزخانه های اُپن، گفت: به دلیل اینکه اکثر آشپزها در منازل نوامیس ما هستند باید آن محیط از دید نامحرم حفظ شود.

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام گلستانه، آقای تفویضی به عنوان  دبیر جدید ستاد اقامه نماز این شهرستان معرفی شد.

 در این مراسم که در مسجد علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد، آیت الله عباسعلی سلیمانی با بیان این که برای توسعه سبک زندگی اسلامی موضوع فرهنگ اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، آشپزخانه های اُپن، گفت: به دلیل اینکه اکثر آشپزها در منازل نوامیس ما هستند باید آن محیط از دید نامحرم حفظ شود.

 وی با بیان اینکه نباید در ساخت آشپزخانه از فرهنگ غربی الگو برداری شود، افزود: اینکه اگر آشپرخانه اُپن باشند قیمت خانه ها افزایش پیدا می کند، فرهنگ غلطی است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه فرهنگ خواب، مراوده، تهیه غذا نیاز به تحول اساسی دارد، گفت: در حالی که پدر خانواده در زندگی های سنتی با سر شب خوابیدن نمازش قضا نمی شد، الان اکثر خانواده ها برای دیدن فوتبال و فیلم تا نیمی از شب بیدارند و در نتیجه نماز صبح شان قضا می شود.

وی، حجت الاسلام گلستانه را فردی فرهنگی و تلاشگر دانست و گفت: امیدواریم آقای تفویضی در مسئولیت دبیری ستاد اقامه نماز کاشان موفق و سربلندباشد.

آیت الله سلیمانی در پایان افزود: امیدواریم شاهد تحول فرهنگی و اقامه نماز منسجم در مساجد شهرستان کاشان باشیم.

منبع: خبرگزاری حوزه

66

نظرات 157
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/11/4 -12:33

خدا این روزها جوک زیاد گوش میده الان همه چیز ما مبزان غقط آشپز خانه اوپن را کم داشتم اون وقت نوامیس ما چه کناهانی مرتکب میشوند بخاطر فقر نمی بینم بخیال بخیال کر کره را ببندید

اشکان 4 0 پاسخ 1399/11/3 -16:40

جالب اینجاست که ادمین های خبر فوری برای کامنت های منفی 100 تا دیسلایک میزاره

رفراندوم 6 2 پاسخ 1399/11/3 -14:32

یکی نیست به حاجی بگه شما ناموس خودتو سفت بچسب به مال بقیه کار نداشته باش و سعی کی قیمت مرع و تخم مرغ و ثابت نگه داری .

احمد 1399/11/4 -18:32

چقدر منطق جالبی داری ! از یک اسلام شناس بجای اظهارنظر در مسایل دینی ، توقع داری قیمت مرغ و تخم رو کنترل کنه !

مسعود 2 4 پاسخ 1399/11/3 -14:25

حرف های ایشان با منطق اسلام زمان پیغمبر مطابقت دارد .....

Ghasem 9 0 پاسخ 1399/11/3 -10:51

كسي نميتونه مردم رو به زور به بهشت ببره دوم اينكه تا زماني كه خودت كارها و اعمالت رو درست نكني كسي حرفت رو گوش نميگيره شما خودتون سر اندرپا فساد هستيد بريد اعمال و رفتار خودتون رو اول درست كنيد بعد به فكر نمار و اشپزخانه اوپن باشيد

به چی چیزهایی من می اندیشم ؟ 9 0 پاسخ 1399/11/3 -10:51

در مورد بچه های کار سر چهار راه - در مورد مواد غذایی که وزنشون کم میشه - در مورد جاره هایی با آسفالت خراب - در مورد هزار میلیارد هزار میلیارد دزدی ( که اسمش به اختلاس تغییر دادن ) - در مورد خاک ایران رو دادذن به اعراب - در مورد اقتصاد خراب - در مورد کلیه فروشیهای مردم - در مورد صنعت خراب خودروسازی - در مورد مدارس کپر و خراب مملکت - در مورد جنگلهایی که هر روز خراب میشن و ..... نمیخایی حرفی و نظری بدین ؟! فقط دو سانت موی خانومها مهم هست . عرص و عمق بدن زنها مهم هست !؟ واقعن من به چی چیزهایی می اندیشم ؟

حسن کبلاقا 1 6 پاسخ 1399/11/3 -10:29

حرفهای حاج آقا درسته اما زمانه عوض شده

مش جمعه 6 0 پاسخ 1399/11/3 -10:13

حاجی آقا بهداشتی حرف بزن. با روح و روان ما فقرا که اُپن و آشپزخانه خوبی نداریم بازی نکن

ایرانی 0 6 پاسخ 1399/11/3 -10:12

بارک الله مرد باخدا بارک الله .

Ali taheri 14 1 پاسخ 1399/11/3 -09:51

خانم تو خونه ی خودش، در مقابل اعضای خانواده داخل آشپزخانه اُپن در حال پخت و پز، ناموس ماست، اما وقتی بخاط فقر در معابر تا کمر داخل سطلهای زباله خم میشه نوامیس ما نیست! جناب مُفت خور لااقل در این مورد هم نظر بده.

ایرانی 8 1 پاسخ 1399/11/3 -09:47

دیگه خواهشا تو چارچوب زندگی مردم دخالت نکنید، شما کارهای بهتری ندارید انجام بدید، بعدش هم هر کی رو داخل گور خودش میذارن به نماز قضای ما چکار دارید؟

اصفهانی 1 1 پاسخ 1399/11/3 -09:00

لطفاپیام ماراهم چاپ کنیدماهم مشتری همیشگی خبرفوری هستیم ممنون.

یه کارگر بدبخت 9 1 پاسخ 1399/11/3 -09:00

حاج اقا یه سوال؟ ایا سنگ اپن برای تیمم جایز است؟

مورچه 10 1 پاسخ 1399/11/3 -08:35

کسانیکه ریش خود را با تیغ می زنند نزدخدا عزیز تر از کسانی هستند که با ریش ثروت مملکت وجیب مردم را می زنند

فدایی امام زمان 4 1 پاسخ 1399/11/3 -08:16

سلام.بزرگواران .البته ایشون درمورد معماری حرف درستی زده .معماری واقعا در سبک زندگی موثره .مشکل اینجاست که فقط این ایراد معماری وجود نداره و ایرادهای دیگه هم هست .یکی از ایرادهای اساسی خانه های کوچک هست یعنی اگه جوری طراحی کنند که زیربنای خانه های مسلمانان کمتر از ۲۰۰ متر نباشه مسلما پذیرایی از آشپزخانه کاملا دور میشه . این حرف ایشون هم بیست سال پیش زده میشد و تغییری احساس نشد . مشکل امروز عالمان دینی این هست که اسلام رو با رنج خویش بدست نیاوردن و کاملا نا آگاه نسبت به مسائل روز و جامعه و اولویت ها و بدور از مردم هستند که اصلا دلیل وجود عالم دینی جلوتر بودن از مردم و هدایتگری و با مردم بودن حل کردن مشکلات اولویت دار مردم و سپر بلای مردم بودن و ایجاد محبت و عاطفه بین خداوند و مردم هستند مانند ابراهیم خلیل ا..._لیکن بنده احساس میکنم با توجه به اینکه ایشون حرف درستی زدند و همچنین به نماز صبح تاکید داشتند اما بخشی نگری و رفع مسئولیت گونه صحبت کردند و امروز دلیل زده شدن مردم از دین ریاکاری عالمان دینی است .مردم باید بدانند لباس تقدس نمی آورد بلکه دلها تقدس می آورد اگر راه خدا بر دلها باز باشد .برای خداوند نه مدرک تحصیلی و نه جایگاه اجتماعی و نه رنگ پوست اهمیت دارد برای خداوند ایمان تقوی همنوع دوستی مهربانی و محبت اهمیت دارد .کسی خواهد آمد عالم پرهیزگار با معرفت با مرام مردم دوست و با اخلاص مثل یک برادر دلسوز مثل یک پدر مهربان کمک خواهد کرد دوباره آرامش لذت مهربانی اعتماد بین ما جاری خواهد شد و دور او جمع خواهیم شد و ِلذت خواهیم برد از اینهمه فهم و شخصیت بزرگواری و مهربانی . او دربین ما هست و منتظر دعا و میل ما برای خواستن او . قطعا کسانی که بارنج خویش ایمان را بدست آوردند و مردمی هستند در آن زمان سپر بلای مردم خواهند بود .لباس مقدس آنها سپریست که بلای مردم را دفع میکند و در مقابل رنج مردم سینه سپر میکنند نه اینکه لباسی را جهت عافیت بپوشند و دعاوی احترام بیش از حد داشته باشند . مخلص مردم بزرگ ایران

خ 1399/11/3 -11:10

اقایان شیشه نزنید این همه نظر

داروغه 1399/11/3 -13:58

حرف حق زدی دمت گرم

خ 5 2 پاسخ 1399/11/3 -08:08

حاجی چقد پوست کلفتی ازدیروز تاحالا بدوبی راه شنیدی هنوز اینجا هستی تو دیگه کی هستی

فاطمه 1 9 پاسخ 1399/11/3 -06:18

قبول دارم که مشکلات اقتصادی کمر همه را خم کرده و چه کسانی بانی شدن هم بکنار،ولی حرفش واقعیته رفت و آمد ها کم شده ولی قطع که نشده ،واقعا این معماری اشکال داره، من خودم وقتی خونه خریدیم آشپزخونه اش اینطوری بود ی نفر اوردیم تا سقف فضای خالی را کرد ویترین از اون وقت راحت شدم ،این بیچاره که نگفته فقط همین ی مشکله آقای خبر فارسی لیدر خوبی برای جنجال هستی

ظفرآقازاده 8 2 پاسخ 1399/11/3 -05:40

این حرف ها را از کجا در میاورید؟

Fz 2 7 پاسخ 1399/11/3 -01:07

واقعا موافقم

سعیده 9 1 پاسخ 1399/11/3 -01:06

لطفا به عرض حاج اقا برسانید که سری به اشپزخانه این مردم بدبخت بزنند تا ببینند ایا چیزی برای پختن دارن یا نه مگه مردم بدبخت کارگر باز نشتسه با چندر غاز میتونه اشپزی هم بکنه هنوز وزیر وافا زاده نشده که ماهیانه پنجاه میلون حقوق بگیره این اولا دوم اینکه کسی در اشپزخانه لخت نمیشه برای اشپزی سوم هم اینکه بهشت هم زوری اول به فکر معیشت مردم بفرمایید بعد بهشت فرستادن

عزرائیل 11 0 پاسخ 1399/11/3 -01:05

تازه از مریخ به زمین هبوط کرده اند نه قیمت گوشت را می داند نه تخم مرغ را و پنیر ۸۰/۰۰۰تومانی را خورده ولی قیمت اینها را نمی داند

حرف حق 13 0 پاسخ 1399/11/3 -01:04

حاج اقا شما چشماتو درویش کن

حمید اراکی 0 10 پاسخ 1399/11/3 -01:03

یه سوال چرا بعضی از مخاطب ها درک و فهمشون پایینه؟ اقا راست گفته شما از خانوم ها سوال کن دوست دارن وقتی مهمون نامحرم میاد..... تو آشپزخونه بدون چادر راحت کارشونا بکنن جلو دست و پا را گرفته بنده خدا نمیدونه چادر را بگیره یا کارشو بکنه.... از این طرف خانوم ها دوست دارن آشپزخانه دیده بشه یه خصلت زنونه....... ایراد کار تو اینه که ما میایم اتاق پذیرایی میهمان را جلو آشپزخانه قرار میدیم. تو خونه های قدیم آشپزخانه ته خونه ها بود پذیرایی ابتدای خونه همون اول ورودی بود. خانوم خونه راحت کارشو انجام میداد

فریده 1399/11/3 -09:03

خوب مانتو بپوش جلوی نامحرم مگه مجبورت کردن تو آشپزخونه با چادر باشی

ایرانی 1399/11/3 -16:42

یک کرکره و پرده بزنن وقتی نامحرم میاد پرده رو بکشند! یعنی مشکل ما اینه؟حرف مفیدی بلد نیستن؟خبر ندارند بخاطر فقر بسیاری از نوامیس ملت برای سیر کردن شکم خودشون و خانواده در محیطهای نامناسب کار میکنند.

یکی 1399/11/3 -22:34

باسوالت فقط فهم و در خودت رو زیرسوال بردی؟؟؟!

ناشناس 2 0 پاسخ 1399/11/3 -00:46

مدتی است که صحبتهایی که شاید با حال و هوای امروزی جامعه ما سازگار نباشد و در فضای مجازی هم خواسته و ناخواسته تشدید می شود از طرف بعضی از افراد که کم و بیش هیچ سنخیتی هم با موضوعاتی در ان جایگاه قرار دارند نباشد بیان می گردد این نشان از عدم هماهنگی در بیان مطالب دارد فلذا باید کسی در مقام هماهنگ کننده بیان مطالب قرار گیرد که خود عالم به مشکلات مردم باشد

احمدی 5 0 پاسخ 1399/11/3 -00:38

اینو به پولدارها بگید از دست ما خارج هست نه خونه داریم نه تو یخچالمون چیزی هست بریم آشپزخه مهمون بازی هم چندین سالی میشه نداریم تعطیل شده داغ دلمون را تازه کردی حاجی یا حق ،

جلال 17 21 پاسخ 1399/11/3 -00:18

با سلام حاج اقا و ایت الاه عزیز اگر خانم خانه در برابر خانواده در مطبخ اپن باشد اشکال دارد یا همان زن شوهر دار بدبخت بخاطر وضع اقتصادی خود فروشی میکند .شماها مگر ملت را دیوانه میدانید بخدا شماها برای نابودی دین و ایران سینه میزنید.

حسین مولایی 25 33 پاسخ 1399/11/3 -00:11

هر کسی اینطور فکر می کند مطمئنا چشمان خودش ناپاک است، خود ایشون حتما به خونه هر کسی میره حتما آشپزخانه را دید میزنه و فکر میکنه بقیه هم مثل خودش هستن کافر همه را به کیش خود پندارد....

یه نفر 1399/11/3 -03:06

این تعداد دیس لایک با کامنتها جور درنمیاد!...سایبریها دارن خودشونو خفه میکنن بخصوص از دیشب تا حالا!!!!

وحید 10 37 پاسخ 1399/11/3 -00:04

خدایا مرگ مرگ مرگ.ما داریم از وضعیت بد اقتصادی روزی چندین بار میمیریم و زنده میشیم و دیگه اصلا ناف به پایینو نمیبینیم

سید 13 29 پاسخ 1399/11/2 -23:57

با سلام اقای روحانی محترم این حرف اگر درست هم باشد برای چهل سال پیس است که مردم به خانه ی هم میرفتند شماها باعث شدید کسی پیش هم نمیرود و از طرفی این نوع مطبخ مزایا هم دارد شما فقط فکر منفی و منحرف ان را در قرن 21 بیان میکنید........

اذری 14 5 پاسخ 1399/11/2 -23:39

حاج آقا راست میگن ولی کاش زود میگفتن من هم قبول دارم تغییرات خیلی سخت شده کسانی که مارا به این گرفتار کرده اند بایدیقه اش راگرفت

بیی 7 4 پاسخ 1399/11/2 -23:32

حاج اقای قرون وسطایی تو آشپز خونه را میبینی اون جات میخوره امون

احمد 5 10 پاسخ 1399/11/2 -23:27

مطمئنا این‌حرف ایشون نیست ، حرف اسلامه . یک لحظه تفکر و تامل کنین که اگر پیامبر خدا چنین حرف و نظری را بده ما چه واکنشی خواهیم داشت ؟؟؟ ضمنا خبر فوری دست از شیطنت بردار ، انتخاب این نوع تیتر از یک خبر محلی شیطنت شماست . جواب من را نه ، جواب خدا را باید بدهید .

داود 1399/11/4 -18:35

دقیقا همینطوره احمد آقا ، موافقم .

رضا 11 1 پاسخ 1399/11/2 -23:25

حاجی پرده بکش اپن نیست

کاربر ناشناس 8 1 پاسخ 1399/11/2 -23:19

اگر این حرفها رانزند دیگه چی بگه از عدالت بگه از انصاف بگه از مساوات بگه از چی بگه همه چیزی از ایران رخت بربست وقدیمی شدوجاذی اینها را اختلاس رانت خواری پارتی بازی بی عدالتی پر کرده

یکی از مردم 9 1 پاسخ 1399/11/2 -23:01

مرد حسابی آشپزخونهها داره از کار میافته و دیگه تبدیل به یه ویرانه متروکه میشه به لطف بخور بخورهای مفتی شما!!! تو فکرت پیش آشپزه؟؟؟ تقصیر نداری چون اشپزخونت 24 ساعته فعاله بقیه رو همینجور میبینی!!!

رضا 5 1 پاسخ 1399/11/2 -22:19

اشپزخانه رابا حمام اشتباه گرفتند شاید طرح جدید مسن ادغام اشپزخانه در حمام است

خ 6 0 پاسخ 1399/11/2 -22:08

چرادیگه منفی نمیدین لشکریان خورافات مهمات تمام شد خوب حالا من وتوهستیم حاجی یاران تو کم اوردن بگو چی شد که به بزرگترین مشکل کشور یعنی اوپن اشاره کردین لطفا کوتاه ولش کن نمخوادبگی بچه ها حمله بیاید منفی بدین خخخخخخخ خیلی خنده داره حاجی فردازوتر بیا بیشتربخندیم

رضا. 5 1 پاسخ 1399/11/2 -22:08

حاج آقا، خانم خانه اگر مهمان داشته باشد اگر نامحرم باشند از پوشش مناسب استفاده می‌کنند و آشپزخانه اوپن باشه یا نباشه چه فرقی میکنه؟

F☆ 1399/11/3 -03:24

درسته که اگر مهمان نامحرم باشه حجاب رعایت میشه، اما موقع ظرف شستن که آستین را بالا میدی اونوقت برای خانمها سخته و حجاب رعایت نمیشه. من موافقم با این نظر

ناشناس 20 35 پاسخ 1399/11/2 -21:22

چرا فکرشما ها همه اش از ناف به پایین یک کمی هم بفکر کار برای جوانان باشید این چه نوع فکر است

یه نفر 1399/11/2 -22:54

اونهایی فکرشون اون قسمته که چشمشون هم به اون قسمته!!!!

ناشناس 17 25 پاسخ 1399/11/2 -21:14

اولا قبل از این که ناموس ما باشن انسانن و صاحب اختیار دوما شما اختیار ناموس خودتو داری سوما کسایی که ما باهاشون در ارتباطیم مثل شما نیستن که فکرشون مشکل داشته باشه چهارما با قیمتهای فعلی دیگه نمیصرفه کسی اشپرخونه بسته بسازه پنجما شما تو عصر خجر زندگی کن کاری به بقیه نداشته باش

شکاک؟؟؟ 1399/11/2 -22:55

حالا ما آقامون آشپزه و تو خونه آشپزی میکنه باید قایمش کنیم؟؟؟!!!!

شیرزاد 1399/11/3 -00:36

دمت گرم

علی 14 24 پاسخ 1399/11/2 -20:27

حاج.آقا.بهترنیست.مثله.اپن.بزاری.کنار مشکلات.جامع.بگی.مثلاًموادمخدری.داخل.کشور.تولید.میشه.چه.دختران.پسران.آیندهشون.تباشد.زنان.کارتن..کنارخیابان.اختلاس.میلاردی.گرانی.

مهدی 16 18 پاسخ 1399/11/2 -20:16

حاجی اشپز خونه ماله شماهاست که همه چیز تو خونتونه .اشپز خانه مردم لامپش خاموشه .شما که عقل کل هستید یه فکری برای شکم گشنه مابکنید.قرار بود سفره ما پر بشه اما جمع شد حاجی . آخرین سنگر

امیر 1399/11/2 -23:29

اقا مهدی ! متاسفم ، چی رو به چی ربط میدی ؟؟؟

فق 17 0 پاسخ 1399/11/2 -20:00

حاج آقا من مستاجرم صاحبخونه نمیذاره میشه شما بیایید باهاش صحبت کنید

آ 1399/11/2 -21:03

برادر این حاجی رو خونت راه نده کسی که تو این همه بدبختی مردم به فکر آشپزخانه اپن افتاده معلومه خودش اولین بار که آشپزخانه اپن دیده هیزی کرده

هه 1399/11/2 -22:37

داداش‌ابنها‌منحرف‌هستند‌‌پاش‌باز‌بشه‌ابرتو.میبره

م 15 24 پاسخ 1399/11/2 -19:54

واقعا به این طرز فکر حاج آقا متاسفم

مریم 20 35 پاسخ 1399/11/2 -19:52

حاج اقا نوامیس مردم را شما ها به معرض دید گذاشتید ...با آن تزهای جور با جورتان .مردم را فقیر و نابود کردید .ای انگلیسی ها

ناشناس 10 38 پاسخ 1399/11/2 -19:49

حرفهای این اقا و انهایی کهئ حرف اورا تایید کردند نشان میدهد مومن واقعی نیستند و فقط تظاهر میکنند چون نشان میدهند از تعالیم دینی ائمه و پیامبر بی خبرند.

یکی از مردم 1399/11/2 -22:56

امان از چشمهای ناپاک و ادعای دینداری!!!!

رضا 12 15 پاسخ 1399/11/2 -19:46

خوبه از منبر اومدین پائین رفتین تو کار دخالت مهندسان ساختمان فقط همین یه کار مونده بود

حامد 1399/11/2 -23:39

نه نه اتفاقا ایشان به کار و تخصص واقعی خود که موعظه مردم است پرداخته. بنظرم اگر روحانیون دیگر هم به کار خود که همان پند و نصیحت های اخلاقی است بپردازند و مدیریت کشور را به اهلش واگذار کنند بسیار برای ملت بهتر خواهد بود. در گذشته هم همینطور بود روحانیون مراقب عبادات و اخلاق مردم بودند نه اینکه بیایند مدیریت و کشورداری بکنند

آزاد 11 37 پاسخ 1399/11/2 -18:42

این همه نظر منفی ؟! وای حاجاقا چقدر فک و فامیل داره !!!

آ 1399/11/2 -21:00

فامیل نیستن بچه های زن های صیغه ای تو مطبخ هستن

بالگرد 1399/11/2 -21:16

جالب گفتي ازاد خان تعجب اوره!

عزراییل 1399/11/3 -01:12

صیغه معادل فارسی اش چی میشه؟ نا موس به زبان مازنی چی میشه؟ شاید منظورش اونه نا+ موس به زبان گیلکی میشود ( بدون گنجشک ) ایشان مشکل ندارد موس مشکل دارد

کاربر ناشناس 10 35 پاسخ 1399/11/2 -18:36

شماوامثالهم بااین تفکرات دوره جاهلیت تیشه به ریشه اسلام زدید مردحسابی طرفی که از ده سالگی نماز میخوند الان نمازش یادش رفته ازبس که نخونده بعد تواز نمازصبح میگی ازدوزدیا از فقر از تنفروشیها خبرداری از شرمندگی پدرمادر هم بگو الان اگر آشپزخانه ای اپنه نامحرمی هم در آونجا نیست چون کسی جرات مهمان دعوت کردن نداره تو به خونه خودت ووضیت خودت نگاه نکن مردم صورتشونو باسیلی هم نمیتونن سرخ کنن

. 10 41 پاسخ 1399/11/2 -18:33

تفکر جنسی زده به خانم ها.تفکر مریض و غیر انسانی

من 9 31 پاسخ 1399/11/2 -18:18

حاجی حرف حساب زدی فقط قربونت یه 150 میلیون دستی داری بده آشپزخونه رو دیوار بکشیم.دمت گرم.

متفاوت 11 48 پاسخ 1399/11/2 -18:10

سلامن علیکم حاجی اقا ، رک و پوست کنده بگم، من حقیقتا دیگه نماز نمیخونم ، ایا حاضرید 2میلیارد تومان بدهید من در حضورتان دو رکعت نماز بخونم؟ اگرجواب اری است تا خبرفوری پیگیر شود . اگرجواب خیر است پس لطفا دیگه برای من و امثال من و بقیه خط و نشون نکشید لطفا.ممنون ومتشکر.

ا 12 32 پاسخ 1399/11/2 -18:01

مرد مومن چرا چرت و پرت میگی تو جامعه نیستی

محمد راد 95 11 پاسخ 1399/11/2 -17:57

درسته فقروتبعیض ووواست، اما این نظر هم صحیحه،خانمی که به پوشش وشووناتش پایبنده، ودر عین حال مادرووو،و خانه دار آشپزهم هست،اگه غیر ازمحارم به نقل از قرآن و سنت وسیره،مهمونش شدند،واین اپن درست روبروی پذیرایی ساخته شده، باید قید آشپزی و نامحرم ی و مهمونی رو بزنه؟ اپن برای کسی مشکل نیست که درغیراز آشپزی هم به لحاظ پوشش و معاشرت و محرمی و نامحرمی ،حال به هر دلیلی که درست می داند،اپن و آزاد است. سروران :آقای سلیمانی یک نظر ی که ریشه در قرآن و سنت وسیره دارد ؛نظر داده ،چرا شما که خود رو آزاد در بیان و روشنفکر ووو می دانید ،بر می آشوبید ودیگربله فقر وبی عدالتی ووواست بر منکرش... دواین همه حقایقی غیرکتمانه،اما این نظر هم برای کسانی که ملزم به پوشش اسلامی اند هم درسته وبلاخره:آنکه بزرگواران می فرمایند، آقا این همه مشکلات ،حال رفته سراغ اپن،اولا مگه او مشکلات دیگر را منکر شده،درثانی این هم _اپن درست درروبروی آشپزخونه ای که آشپز اون ملزم به رعایت شوونات پوششه ،یک مشکله برای مادر و خواهری که مقیده،مثل اینکه برای درمان دردی به پزشک مراجعه شود ،اما او دنبال درمان درد دیگری که‌ او متوجه شده هم باشه ،اما بیما‌ربفرمایند من این همه درد دارم تو از درمان درد دیگری می‌گویی،پزشک می فرما بیند درسته،اما این هم درده ،حتی اگه فقط تو این دردو داشته باشی ،باید درمان شه. حال بگذریم از معماری که اسّ واساس اپن رو بنا به فرهنگ و آداب و معاشرت خود احیا کرده که ازجمیع جهات دیگر هم اپن وارزیست می کنند مثل معماری سنتی ما در ساخت آشپزخونه ،بنا به فرهنگ و آداب اسلامی ساخته بودند،البته نفرمایید پس مقتضیات زمان و زمینه چی؟ درسته ، اما احکام اسلامی به مقتضیات هم توجه دارد،ولی مواردی هم ثابت اند امثال محرم و نامحرم ووو مثل ۲+۲ هرچه هم سال براون بگذره ،ربطی به مقتضیات نداره .خدا حافظ همه سروران

خ 1399/11/3 -11:13

راد چراشیشه مصرف میکنی این همه نظر لامذب چقد زدی

خ 11 59 پاسخ 1399/11/2 -17:32

حاجی فکرت مث قوم لوط کارمیکنه هم قومی هاش منفی بدین

مورچه 11 41 پاسخ 1399/11/2 -17:27

کاشی ها وقمی ها حمله منفی کردن

بالگرد 7 21 پاسخ 1399/11/2 -17:09

عجب رهنمودی خوشمان آمد!!!

خ 1399/11/3 -10:26

بالگرد خوشت اومده بایدبری حموم اپن وتو زیر گردی نه بالگرد چون خوشت میاد

امید 5 32 پاسخ 1399/11/2 -16:54

کل این خبر جدا، رد قشون کشی سایبری و تعداد بسیار عجیب لایک و دیسلایک جدا. زیبا نیست؟ ههههههه

محمد 7 16 پاسخ 1399/11/2 -16:46

حضرت آقا با این وضع اقتصادی وبلای خانمان سوز کرونا دیگه جایی برای دید و بازدیدها و صله ارحام نمونده اگر این بلاها رفع شود با یک روسری و یا یک پرده مشکل حل می شود مشکل امروزه این نیست مشکل دین گریزی جوانان است که روحانیت معزز با فاصله گرفتن از وظایف خطیر خود و ورود به قدرت و مدیریت ناکار آمد باعث این وضع شده اند اگر این قشر به وصیت آن پیر سفر کرده رحمت الله علیه عمل می کردند حالا وضع این نبود.

ت 1399/11/2 -23:44

دقیقا درسته و اینکه ایکاش همه روحانیون دیگه مانند این حاج اقا به همین کار موعظه کردن می پرداختند و در مدیریت و اجرا امور مملکت نمی پرداختند و میگذاشتند متخصصان مملکت را اداره کنند

اسمال 22 9 پاسخ 1399/11/2 -16:43

واقعا همینطوراست.عده ای به سبک غربیها زندگی میکنندوازشب تاصبح پای ماهواره هاعمرخودراتلف میکنندوعقیده ودینشان وغیرت ناموسی ازبین میرود.پناه برخدا

ح ر 3 11 پاسخ 1399/11/2 -16:39

نشریات نباید سخن رانی امامان جمعه را منتشرکنند

ح ر 2 0 پاسخ 1399/11/2 -16:28

در شهرها باید بخشی از کاربری مساجد را به ایجاد مدارس دولتی برای نجات خانواده های ضعیف از فشار هزینه های مدارس غیر انتفاعی اختصاص داده شود

حاج کاطم 13 23 پاسخ 1399/11/2 -16:21

خخخ البته باید تمام درهای خانه ها را با سیمان پر کرد که وقتی از در اصلی به همراه پدر خانواده فقر وارد شد ،دره دیگری وجود نداشته باشه که ایمان از در دیگر خارج بشه .انصافا باید در معماری آینده از عنصر غافلگیری استفاده کنیم و ایمان را در منزل نگه داریم بقول مشتیها بهش رکب بزنیم :)

ناشناس 22 29 پاسخ 1399/11/2 -16:18

نوامیس مردم با فقر فلاکت که شما گویا انقدروضع تان عالی میباشد نمی بینید .عمو وحشتناک به خطر افتاده نوامیس ملت فقط بیشتر به خاطر فقر بیکاری رانت تبعیض چپاول غارت اختلاس ظلم ستم بردگی تاریخ در هیچ زمانی به این وسعت به خود ندیده است.چقدر بی عدالتی باعث فساد گردیده وبنیان خانواده نابود نموده طلاق نداشتن شرایط ازدواج به راستی حاجی اقا این بلاها را نمی بینید فقط اوپن اشپزخانه دیده اید .متاسفم برایتان.

حسن 1399/11/2 -18:15

یک عده زنا زاده ساندیس خور هم فقط منفی میدن چون ننشون صیغه اخوندان

بالگرد 1399/11/2 -21:18

احسنت حسن اقا گل گفتي

علی قطاری 8 42 پاسخ 1399/11/2 -15:58

ساقیا بر سر جان بار گران است تنم_ باده ده باز رهان یک نفس از خویشتنم_ من ازین هستی خود نبک به جان آمده ام_ تو چنان بی خبرم کن که ندانم که منم_ نفس را یار نخواهم که نه زین اقلیمم_ چه کنم صحبت هندو که از شهر ختنم_

مهدی 21 64 پاسخ 1399/11/2 -15:50

خدا خودش شاهده من بچگی تا دبیرستان نماز می‌خواند م ولی همین تفکر آخوندها باعث شده دیگر هرگز نماز نخوانم .

خ 1399/11/2 -17:15

منم مثل شما. الان فهمیدم که هر چی اینا میگن دروغه

یا مهدی 1399/11/2 -18:42

دین از بین مردم مخصوصا جوانها رفته و مسبب آنهم فقط مسئولین کشور هستند و لاغیر

م 1399/11/2 -20:44

مسوول آدم حتی اگر چنگیز خان مغول هم باشد بازهم خودش در آن دنیا. باید پاسخگو اعمالش باشد دران دنیا از کسی نمی پرسند مسوولان چیکار کرده می گویند خودت چطور آدمی بودید آنجا از کسی نمی پرسند همسایه ات دزد بوده یا نه فقط خودت هستی واعمالت خودت. دوربین مخفی خدا هم همیشه روشنه هیچوقت خاموش نمی شود وچ

احمد 16 33 پاسخ 1399/11/2 -15:37

حاج اقا تو این وضع اوضاع حاجاقااا تفکررر بعد سخن

لیلا 19 109 پاسخ 1399/11/2 -15:35

بیشتر حرفهای شما وامثال شما مربوط به پایین تنه است . شما افکارتان منسوخ شده وکثیف می باشد. شما با این اندیشه های مربوط به دوران جاهلیت مردم را از دین بیزار کردید. آبروی اسلام را بردید.دست بردار هم نیستید . حاج آقا اینگونه اندیشه ها با فرهنگ ایرانی مغایرت دارد

آتنا 1399/11/2 -19:34

لیلاخانم درود به شما واقعا پیام شما روشن و بی پرده حق مطلب رو ادا کرد ولی تعداد منفی ها من رو دوباره از هموطن هام ناامید کرد لیاقت این جماعت که به حرف حق منفی میدن همین مسئولین بی خرد هست واقعا خلایق هر چه لایق

امین 14 37 پاسخ 1399/11/2 -15:28

حاج آقا معلومه وضع مالیت خیلی خوبه و هر روز به مهمانی می ری و دعوتی داری بابا تو این وضع و اوضاع که نون شب گیرمون نمیاد تو هم دلت خوشه البته خوب تقصیری هم نداری شماها از وضعیت مردم خبری ندارید در هر صورت سفارش میکنم جاهای که آشپزخانه امت دارند نرین

حسین 17 51 پاسخ 1399/11/2 -15:26

مگه شما فضول زندگی مردمید عالمان بی عمل. روی .اختلاس. چپاول.بیکاری. بدبختی.حساس باش.

هه 13 45 پاسخ 1399/11/2 -15:22

به‌ملا‌نصرالدین‌گفته‌زکی

یاران امام زمان 20 57 پاسخ 1399/11/2 -15:15

یعنی عباسعلی هیچ چیز دیگه ائی توی این مشکلات معیشتی بفکرت نرسید، این دیگه آخر همه بی ربط حرف زدن بود، با این حرفها فقط آبروی دین از بین میره، یه ذره فکر کن بعد حرف بزن.

داروغه 22 26 پاسخ 1399/11/2 -15:10

در آشپزخانه ای که در آن غذایی پخته نمیشود چه کنیم

بیابان گرد 10 14 پاسخ 1399/11/2 -15:06

چرا شما که طرفدار حق هستید حرف مردم راچاپ نمیکنید یعنی حرف مردم غلطه حرف شما صحیح واقعا تا کی باید گول حرف شما را بخوریم قند کارتنی صد هزار روغن حلبی 200واقعا حرف راستی مونده که شما تایید بکنید بعد چاپ کنید توهین نیست عمل شما حرف دل مردم که حرف دل شما هم است توهینه

فاطمه 13 15 پاسخ 1399/11/2 -15:06

خانه ها خودشان هم آشپزخانه اش اپن هست رفتم دیدم که می گوییم فقط می خواهند یک حرفی بزنند اصلا به باز خوردش فکر نمی کنند این حرفا باعث ناراحتی افراد متدین و خوشحالی افراد بی دین است

علا 1399/11/2 -19:04

من کلا با مستراح مخالفتم. خخخخخخ

هه 10 37 پاسخ 1399/11/2 -15:03

منم‌با‌مستراح‌رو‌باز‌مخالفم

هه‌هه 1399/11/2 -16:15

مستراح‌اسلامی

اصغر 14 28 پاسخ 1399/11/2 -15:02

با سلام حاج آقا اسلام را زیر سوال نبرید لباس روحانیت از تن خود در بیارید بعد بساط شادی مردم فراهم کنید

کاربر ناشناس 8 10 پاسخ 1399/11/2 -14:57

وقتی پیامبران الهی به حکومت رسیدن یا قسمتی از امور مردم را برعهده گرفتن اول معیشت مردم را درست کردند مثل حضرت سلیمان و حضرت یوسف علیهم السلام که اول فقر و گرسنگی را از بین بردند بعد حرف دین و ایمان به خدا زدند الان همه چیز شده پول و پول پرست خدا پرست ان شاء الله در دولت امام زمان علیه السلام

روح اله 12 23 پاسخ 1399/11/2 -14:51

این همه به این آخوندها اعتراض میکنید و بعد می رید آخوند انتخاب میکنید و کشور رو میدید دستش۔۔۔۔ حداقل همین جا گوش بدید به حرف و فقط آشپزخونه رو دیوار بکشید

ملول 22 55 پاسخ 1399/11/2 -14:36

سلام حاج اقا /باور کنید تو این روزای سخت و گرفتاری این صحبتها باعث شادی فکر میشه /ممنون به فکر ما هستید/عبید زاکانی شاگرد شما حساب میشه

سید رضا 19 41 پاسخ 1399/11/2 -14:34

از دید کدوم نامحرم؟؟؟ مگه زنان ما بغیر از آشپزخانه در اتاق پذیرایی و دیگر اتاقها رفت و آمد تدارند بعدشم تو این ایام کرونا کدوم مهمونی و مهمون و نامحرم... شماها اندیشه هاتون کثیفه و افکارتون منفی و فکر میکنید همه مثل هود شما هستند ... لعنت بر اینهمه افکار بد و شوم

محمد 1399/11/2 -16:08

مگر مهمان خانه شمانمی آید گرچه شماها باهمین اندیشه های پاکتتان نوامیس خودتان را با شلوارهای چسبان و لباسهای بدن نما درخیابانها به نمایش می گزارید و عین خیالتان هم نیست لعنت بر بی غیرتی

محمود 19 36 پاسخ 1399/11/2 -14:30

حاج اقا میگم بیا با مستر بین یه فیلم درست کنید. بنام اشبزخانه اپن. پول خوبی توشه

سلطان 16 21 پاسخ 1399/11/2 -14:28

حاج آقا اصلان مردم با این وضعیت سال به سال همه دیگر و می بیننده چیزی دارن بخورن که کسی و دعوت کنند هر وقت اوضاع معیشتی مردم درست شده به روی چشم سله رحم خیلی وقت فوت کرده

سوال 24 33 پاسخ 1399/11/2 -14:27

حاجی دیگه آشپزخانه اپن دموده شده آشپزخانه ها با فضای حال پذیرایی یکی شده و سرد و گرم شدن اپنی در کار نیست در ثانی نامحرمو تو خونه چرا راه میدی؟ اگر اینقدر رو زنت حساسی با محرمها ارتباط کن و مهمونی بگیر در ضمن تو حوزه درس معماری و مهندسی عمران و طراحی داخلی هم مگر یاد میدن؟! یه سوال چرا ۹۰درصد احکامهاتون مربوط به پایین تنه هستش؟

عمو خلیل 1399/11/2 -16:50

برای اینکه گوساله ای مثل بوجود نیاد

بی نام 1399/11/2 -19:05

خدایی درست میگی اگر دقت کرده باشید حرف روحانیت همش روی زن گرفتن و نحوه ی دستشویی رفتنه والسلام

جواد 17 43 پاسخ 1399/11/2 -14:27

حاج آقا باریک . ایول داری . دمت گرم . چندتا چیز دیگه بگردید پیدا کنید که حرام بشه دقیقا میشیم مثل کره

خ 21 29 پاسخ 1399/11/2 -14:25

حاجی چند واحد اپارتمان داری چندتا ویلا داری ملکی مغازه ای چرا ازروی شکم سیری بلغور میکنی ما خیلی سال مهمان نداریم نه جایی میریم نه درامدی داریم مهمان دعوت کنیم ایا تابحال برسرمنبر گفتی چرا پول مردم راخرج کشورهای بیگانه میکنید؟

حاجی 17 102 پاسخ 1399/11/2 -14:25

این حاجی چون مغز و فکر خودش آلوده و مریضه ، فکر میکنه همه مردم مثل خودشن

ناشناس 19 29 پاسخ 1399/11/2 -14:23

خانه ما همش به اندازه یه آشپز خانه هست کجاش دیوار بکشی

علی 16 31 پاسخ 1399/11/2 -14:21

درود بر شرفت کاربر به اسم محمود حرف دله منو زدی.ببین این حاجی چقد بی کاره اومده بهداپن آشپزخانه م فکر کرده

محمود 20 20 پاسخ 1399/11/2 -14:19

حاجاقا بخاطر دزدی واختلاس وگرانی یه عده خانمهای شوهر دار خود فروشی به خاطر فقر بنظر شما مشکلی نداره که گیر دادی به آشپزخانه اپن حاج اقا از ریشه خراب وگند زدید. روی گند که نمیشه رنگ زد

بهنام 60 30 پاسخ 1399/11/2 -13:57

نظرات دوستان رو که میبینم به افول تفکر در ایران بیشتر پی میبرم .....شما باید به حرف توجه داشته باشید که کاملا با معماری ایران باستان حرفهای ایشان مطابقت میکند و از نظر پز شکی زود خوابیدن در شب و زود بیدار شدن در صبح بسیار برای سلامت جسم و روح انسان متاسب است ....دوستان سوادتان را بالا ببرید لطفا

خ 1399/11/2 -15:28

شما لطف کن اسم خودتو بزاربدنام تویک نفرفک میکنی عقل کلی و بقیه ببو گلابی اقای بدنام

بالگرد 1399/11/2 -18:44

جناب خ کم اووردی داری چرت میگی اربابات چقدر بهت پول دادن مفتخور

مجید 33 69 پاسخ 1399/11/2 -13:45

یکی از عوارض واکسن فایزر همینه یک هفته بعد از تزریق پرت و پلا میگن

ناشناس 46 29 پاسخ 1399/11/2 -13:43

حاج آقا نمیتونی بی حاشیه زندگی کنی

یا علی 25 24 پاسخ 1399/11/2 -13:38

حاج آقا با آشپز خانه اپن کسی بی آبرو نمیشه اما با بی پولی میشه دردی که شما نمیفهمید

زاهدان 82 14 پاسخ 1399/11/2 -13:36

مخلص حاج آقا سلیمانی

جدی 29 58 پاسخ 1399/11/2 -13:29

ادم میمونه ک چیزی بگه...................اینها از سرسیر بودنشون چی ها نمیگن...

محمود 20 27 پاسخ 1399/11/2 -13:23

حاج اقا دستور دهید تمام آشپزخانه های اپن را دیوار کشی کنند .وکسی که این کار را نکرد جریمه بشه که یاد بگیره. اپن حرامه. حاجاقا حمام ها هم مشکل دارند جمع کنند.خزینه درست کنند. سواب هم داره

محمود 35 71 پاسخ 1399/11/2 -13:20

با عرض سلام وبا عرض هزاردرد (گیرم که اشپزخانه غیراپن ساختید بازنان سردراشغالی برای پیداکردن غذا چه میکنید؟بادخترکان بی سرپرست که دست گدایی درچهارراهها دراز کرده اند چه میکنید؟بادختران وزنان افتاده درگوشه گوشه پارکها و غرق دراعتیاد چه میکنید؟بازنانی که برای امرارمعاش بربستری که فراهم کرده اید بسترمیشوند چه میکنید؟بادختران دانشجو که برای هرترم ازانها حداقل 3 میلیون شهریه میگیریدوانها اگرنداشته باشند برای تهیه ان چه خواهند کرد چه میکنید؟با دخترانی که سن ازدواجشان بعلت نداشتن خواستگارناشی از شرایط اقتصادی به بالای 30سال رسده چه میکنید؟بارونق ازدواجهای سفید چه میکنید؟باصدها سخن وگوش ناشنوا چه میکنید؟ باسوزواه دل مادران جفا کشیده چه میکنید؟باامار وحشتناک طلاق چه میکنید؟باسرخودچه کبک زیر برف پنهان نموده چه میکنید؟؟؟؟؟)

مجتبی 26 72 پاسخ 1399/11/2 -13:14

مغز های زنگ زده خلاف قران حرف میزنند و همین حرفا اعتقادات را نابود میکند

هه‌هه 1399/11/2 -14:31

خرافه‌گستران‌برای‌خود‌و‌خانواده‌عشق‌وحال‌در‌جزایر قناری‌ولس‌انجلس

علي 20 26 پاسخ 1399/11/2 -13:12

حاج اقا به فكر فقر مردم باش دزدي ،اختلاس ،رانت پدر مردم رو در اورده .تحريم ها فقر مردم رو تشديد كرده تو تو فكر اشپزخانه اپني؟

ناصر 17 16 پاسخ 1399/11/2 -13:00

یعنی کلا" همه مشکلات جامعه اعم از فقر و بیکاری و اعتیاد و افسردگی مردم و مجرد بودن جوانها بعلت مشکلات مالی حل شده فقط این مشکل اپن آشپزخانه مانده که به حول و قوه الهی در اسرع وقت با توجیه مهندسین معمارهای عزیز کشور حل خواهد شد...

ناشناس 23 21 پاسخ 1399/11/2 -13:00

شکم گرسنه ایمان ندارد

ستم‌دیده 23 83 پاسخ 1399/11/2 -12:54

جمع‌کنید‌این‌بساط‌را‌دیگه‌جواب‌نمیده

عبدالله 38 25 پاسخ 1399/11/2 -12:52

رحمت به جدت

ب 19 61 پاسخ 1399/11/2 -12:44

بهمین دلیله که مراجع باید به علم روز آشنا باشند و از زدن حرفهایی که در جامعه پذیرش ندارد باعث بی اعتباری خودشان و هم لباسان خود نشوند . اگر به روش ایشان میخواستیم زندگی کنیم باید با دود باهم ارتباط برقرار کنیم

مورچه 16 33 پاسخ 1399/11/2 -12:41

سرک کشدن ‌درحریم خصوصی مردم .این سخن شما نشعط گرفته از انهرف فکری ست درضمن مگردرچند متر اپارتمان زندگی میکنیم که مطبخ داشته باشیم . خدایا خودت کمکمون کن کله های ایناکجا کارمیکنه بروید کف جامع راببیند تن فروشی برای بدست اوردن پول مواد مخدر سرقت افتابه بخاطر پول مصرف شیشه

کوروش 23 69 پاسخ 1399/11/2 -12:40

جناب عظما به نکته جالبی اشاره فرمودید ازاینکه اسباب خنده ملت را فراهم فرمودیدممنون.

ناشناس 17 27 پاسخ 1399/11/2 -12:37

آقای امام جمعه شما ظاهرا خیلی پول دار هستید یه خونه 50 متری که از چهار تا دیوار درست شده ما همینجوری راه میریم به دیوار میخوریم چه برسه آشپزخانه هم یه دیوار بزاریم کلا دیگه خفه میشیم

ابوالفضل صدری 15 33 پاسخ 1399/11/2 -12:36

متاسفم برای افکار پوسیده. برای از بین بردن چیزی نیازی نیست حتما مخالف باشید فقط بد دفاع کنید. دشمنان اسلام ناب محمدی جهل و تعصب است

کاربر ناشناس 7 27 پاسخ 1399/11/2 -12:34

جوان جوان زمان انقلاب بودنندکه باصدای ای لشکرصاحبزمان آماده باش آماده وزیرقرآن ردمی شدنندباذوق وشوق بسوی جبهه حالا آماده میشونندبسوی پکنیک وویالونزدن یاددهه پنجاه وشصت

گرگ پیر 20 36 پاسخ 1399/11/2 -12:33

کاشکی فکری به حال فقرمی کردیدکه ناموسش رانفروشه.اعضابدنش نفروشه چوب حراج به ناموس وتن خودنزنند

ناشناس 13 30 پاسخ 1399/11/2 -12:29

قوانین خانواده است که نوامیس را از بین برده اپن بودن آشپزخانه هم شد دلیل

بی نام 32 122 پاسخ 1399/11/2 -12:26

خاک بر سر ما که شما شدید همه کاره ....

کاربر ناشناس 23 36 پاسخ 1399/11/2 -12:23

حاج اقا آونموقع مردم سر شب میخوابیدن چون مرد خونه صبح زود که میرفت سرکارتاشب یکسره کار میکرد وخسته میشد الان با فقروبیکاری وفکروخیال کسی دیگر تا دیروقت خوابش نمیبره

عباسی 29 121 پاسخ 1399/11/2 -12:22

نمازشون قضا میشه ؟ بابا 90درصد مردم اصلا نماز نمیخونن که بخواد قضا بشه . هر چند مایه تاسفه و دلیلش هم خود شماها هستید

ی 1399/11/2 -13:44

کی گفته نود درصد مردم نماز نمی خوانند کافر همه را به کیش خود پندارد

ستم‌دیده 1399/11/2 -14:44

دیگه‌نماز‌شده‌فقط‌ابزار‌فریب‌که‌انهم‌هرچی‌پیشانی بسوزانید‌مردم‌میگن‌دزد‌بزرگتر‌است‌ور‌افتاده

اریایی 1399/11/2 -18:45

درود بر شما جناب عباسی

عباسی 28 91 پاسخ 1399/11/2 -12:20

آقا من رد دادم . دیگه هیچ چیزی نمی گم ، بابا داعش هم به این چیزها دیگه گیر نمیده . حاج آقا تازه آپشن های جدید رو ندیدی خیلی باحاله مخصوصا مستر

مستاجر 49 58 پاسخ 1399/11/2 -12:12

شما دعا کن خونه دار بشیم حاج آقا .من قول میدم گنبد آهنین نصب کنم تو آشپز خونم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
انتخابات هفت ضلعی 1400 / اصولگرایان و اصلاح طلبان گرفتار کابوس رای منفی ژنرالهای انتخاباتی / بازیگران اصلی انتخابات خرداد را بشناسید
واکسن ایرانی می زنم، نه روسی/ عید امسال با پارسال فرقی ندارد، برایش برنامه نریزید/ شاید از تابستان زندگی عادی شود
با افتخار سپاهی ام اما اسلحه دست نگرفته ام/ زنجانی به واسطه من ممنوع الخروج شد/ قرارگاه خاتم الانبیا با کدام سرمایه ایجاد شد و حالا سودش کجا هزینه می شود؟
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد