جشن تولد رضا رویگری در برنامه زنده

رضا رویگری که ۷۱ ساله شده است، در جشن تولد خود از فیلمنامه‌ای یاد کرد که از سال ۷۲ نتوانسته است آن را بسازد.

جشن تولد رضا رویگری در برنامه زنده

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایسنا، سیدعلی ضیا شب گذشته به رسم چهارشنبه‌های برنامه تلویزیونی «فرمول یک» به گفت‌وگو با چهره شناخته‌شده‌ای پرداخت که روز تولدش بود. او که میزبان رضا رویگری بود، در ابتدا درباره حواشی‌ای که درباره پرداختن به داروهای هورمونی در برنامه سه‌شنبه، در فضای مجازی ایجاد شده بود، گفت: بارها گفته‌ایم که «ضیاپدیا» بخش طنز برنامه است، نمی‌دانم چرا شوخی به دوستان برمی‌خورد؟ در برنامه دیروز، مدام گفتم که منظورمان کسانی هستند که داروهای هورمونی را غیرکارشناسی استفاده می‌کنند.

این مجری تاکید کرد: کارشناس برنامه ما بارها گفت که حرف ما ورزش حرفه‌ای نیست بلکه منظورمان کسانی هستند که داروهای هورمونی را ناآگاهانه مصرف می کنند. اگر از شوخی اینقدر ناراحت می‌شوید بخش «ضیاپدیا» را حذف کنیم!؟

جشن تولد رضا رویگری در برنامه زنده

در ادامه رضا رویگری با بیان اینکه از سال ۷۲ فیلمنامه‌ای دارد که هنوز نتوانسته آن را بسازم، درباره وضعیت جسمی‌اش گفت: می‌توانم خودم راه بروم اما عضله‌های پایم درد می‌کند و موقع بلند شدن درد می‌کشم. فیزیوتراپی در این مملکت نیست که سراغ من نیامده باشد!

وی افزود: دکترها می‌گویند به مرور بهتر می‌شوی. خودم احساس می‌کنم که بهتر شده‌ام اما این "مرور" خیلی زیاد دارد طول می‌کشد.

این بازیگر در پاسخ به این سوال ضیا که آیا تیپ و قیافه خوب برای بازیگر شدن کفایت می کند، اظهار کرد: به نظر من یکی از ویژگی‌های بازیگر شدن می‌تواند خوش‌تیپ بودن باشد اما اولین چیز این است که بازیگر باشی. شما اگر زیباترین آدم دنیا باشی اما بد بازی کنی تو را نمی‌پذیرند.

وی ادامه داد: من همیشه با جوان‌ها راحت کار می‌کنم. به ویژه کارگردان‌های جوان. دنیا مال جوان‌ها است و آنها خلاق‌ترند. هر چیز یک بهایی دارد، با جوان‌ها که کار می کنی حس و حال خوبی دارد اما بهایی دارد که نمی‌گویم چون می‌ترسم من هم مجبور شوم دیگر از خانه بیرون نیایم!

جشن تولد رضا رویگری در برنامه زنده

رویگری با بیان اینکه «خوب بد جلف» را هنوز کامل و درست و حسابی ندیده است، اظهار کرد: من با هیچ‌کس در این سینما مشکلی ندارم. من ده‌نمکی را هم به عنوان یک کارگردان و کسی که با او راحت سر صحنه کار می‌کنم دوستش دارم. کاری به حواشی‌اش ندارم. او به بازیگر احترام می‌گذارد و به او امکان می دهد خودش را نشان بدهد.

رضا رویگری با اشاره به اینکه آرزویش سلامتی است، در پایان گفت: حرف زیاد است اما برای اینکه از خانه بتوانم بیرون بیایم چیزی نمی‌گویم! سال گذشته پنج تولد برای من گرفتند اما امسال این اولین تولد من است.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها