خسارت زلزله به 1300 واحد مسکونی در ملارد

معاون فنی و عمرانی فرماندار ملارد گفت: در ملارد به بیش از ۱۳۰۰ واحد مسکونی که بناهای ویلایی قدیمی و آپارتمانی بوده‌اند، خسارت وارد شده است.

خسارت زلزله به 1300 واحد مسکونی در ملارد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، علی اکبر خراسانی در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات زلزله اظهار داشت: تاکنون در بررسی‌های کارشناسان بنیاد مسکن و شهرسازی در دو زلزله اخیر در ملارد به بیش از 1300 واحد مسکونی که بناهای ویلایی قدیمی و آپارتمانی بوده‌اند، خسارت وارد شده است.

وی افزود: برخی از این خسارت‌ها در بخش سازه‌ای و بخش دیگر به جهت ترک‌خوردگی دیوار و سقف بوده است که تاکنون این خسارت‌ها بیش از 340 میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون فنی و عمرانی فرماندار ملارد با اشاره به اینکه بیشتر این خسارت‌ها در مناطق مسکونی بافت ناکارآمد سرآسیاب و ملارد روی داده است تصریح کرد: در حوزه روستایی بخش مرکزی 355 واحد و در حوزه روستایی بخش صفادشت 259 واحد مسکونی و مابقی در حوزه شهری شهرستان ملارد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمین لرزه بامداد امروز که در روستای ارسطو و با 2.4 دهم ریشتر بود، هیچ مصدومی نداشتیم و فقط 4 مصدوم در اثر ترس زلزله و فرار هنگام وقوع زلزله دچار مصدومیت شده‌اند و ظهر امروز هم یک مورد گازگرفتگی در‌ چادر اسکان شخصی اعلام شد که در این حادثه هم یک مرد 40 ساله جان خود را از دست داد و همسر و فرزند وی هم که دچار گاز گرفتگی شدند، به مراکز درمانی منتقل شدند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها