در گفت و گو با خبرفوری:

عطریانفر: احمدی‌نژاد متوجه فرمایشات رهبری نشده/ او مسیر دیگری برای دور زدن نظام پیدا می‌کند

عضو حزب کارگزاران گفت: بعید است احمدی نژاد متوجه اشتباهاتش شود و به تذکرات رهبری توجه کند.

عطریانفر: احمدی‌نژاد متوجه فرمایشات رهبری نشده/ او مسیر دیگری برای دور زدن نظام پیدا می‌کند

محمدرضا عطریانفر فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره فرمایشات امروز مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر رفتارهای ساختار شکن برخی از مسئولین سابق گفت: آنچه امروز مقام معظم رهبری در فرمایشات خود پیرامون رویکردهای برخی از مسئولین مطرح کردند از منظر بنده بیشتر به ساختار شکنی و رفتارهای این روزهای احمدی نژاد ارتباط دارد.

وی خاطرنشان کرد: رهبری امرور درباره رفتارهای ساختارشکنانه برخی مسئولین توضیحات شفاف و‌ روشنی را مطرح کردند که بدون شک توجه به آنها امری ضروری و واجب است.

عضو حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد:رفتار های بچگانه،غیرعقلانی و غیرمنطقی احمدی نژاد این روزها در حالی به دفعات مکرر صورت می گیرد که به نوعی غیرقابل کنترل است از این رو لازم است که با آن برخورد جدی صورت گیرد تا این منش و خط فکری نادرست ادامه پیدا نکند.

عطریانفر در ادامه با بیان اینکه احمدی نژاد بعد از پایان دوران ریاست جمهوری خود توجهی به بیانات رهبری نداشته است گفت: در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته علی رغم خواسته رهبری احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کرد و مسیر دیگری را برای خود انتخاب کرد از این بدون شک با توجه به بیانات امروز رهبری ادامه سیاست های نادرست از سوی احمدی نژاد آینده مبهمی را برای وی رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه به آینده سیاسی احمدی نژاد خوشبین نیستم تصریح کرد: براین باورم که احمدی نژاد متوجه فرمایشات رهبری نشده و مسیری دیگری را برای دور زدن نظام انتخاب می کند و به بیراه خود ادامه می دهد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهارکرد: امیدوارم احمدی نژاد بر سر عقل آمده و مسیر و روشی را برای ادامه کار خود انتخاب کند که آینده سیاسی وی را به خطر نیندازد چرا که ادامه رویه فعلی به ضرر وی خواهد بود و‌زمینه خروجش از نظام را فراهم می کند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • حمید پاپی
    0

    باسلام ، مردم ما خیانت و ظلم فتنه گران و حامیان آنهارا در حق جمهوری اسلامی ایران فراموش نمی کنند.آقای احمدی نژاد و هرشخص دیگری که مسئول یاغیرمسئول باشد اگر مدافع نظام است باید مطیع امر رهبری معظم انقلاب امام خامنه ای باشد. جمله ی تاریخی امام راحل که فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشد تا به مملکت شما آسیبی وارد نشود. سرلوحه ی کار و گفتار و رفتارما باشد. دست خدابرسرماست خامنه ای رهبر ماست خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است. مرگ بر ضدولایت فقیه مرگ بر منافق مرگ بر فتنه گران و حامیان آنها

  • بهروز منصوری
    0

    خدا آخر عاقبت همه رو بخیر کنه.

  • رضا
    0

    احمدی نژاد را دوست داریم

  • نريماني
    0

    نكته مقام حضرت اقا فقط شخص خاصي نبوده براي همه بيان شد حتي براي توابين فتنه٨٨؟

  • جواد رسالتی
    0

    مخالفان رهبری مخالفرهبری می مانند و طرفداران احمدی نژاد هم به این مخالفان اضافه میشن

  • نگین
    0

    اسمی از احمدی نژاد نبرد ن چون نظرشون به نظر ایشان نزدیکتر بوده در لفافه حرف زدن در ضمن اقای جوانفکر گفتن منظورشون روحانی و اطرافیان انها بوده این هم برداشت دیگریست

  • امیر مهدی صادقی
    0

    برادر من شما نمیخواد نگران احمدی نژاد باشی ... شما بیا جوابگوی عملکرد خودت باش .... هاشمی بود شما بودین.خاتمی بود شما بودین.احمدی نژاد بود شما نبودین.روحانی هست شما هستین ... چند دوره بودید... نقد جدی و جسور نیاز داریم برای اصلاح جامعه ... اواخر عمر آقای هاشمی یادتون هست که چه صریح و جسور نقد میکرد ... شماها اهل معامله هستید ... منتقد باید فقط برای حقیقت نقد کنه ... نقد قدرت . شده تا حالا آقای خاتمی بیاد نقد کنه ... شماها اهل معامله هستید ... به شرط حضور در قدرت نقد نمیکنیم. به فکر کسل جونای کشور نسل آینده هستید یا فقط دارید سیاسی بازی میکنید

  • کز
    0

    مثلا یه اصلاح طلب که الان دلبراش مملکتو به این روز انداختن چه نظر دیگه ای میتونه داشته باشه که حالا مصاحبه هم بکنه

  • مهمیدوند
    0

    سلام من دو دوره به ایشون رای دادم و اصلاً اشتباه نکردم و پشیمون نیستم اما: طبق فرمایش حضرت امام و مقام معظم رهبری میزان حال فعلی افراد است و امروز قطع به یقین آقای احمدی نژاد از مسیر انقلاب و حتی مسیر انصاف خارج شدن چراکه دارن آب به آسیاب دشمن میریزن و خوراک برا منافقین و رسانه های معاند فراهم میکنن اگر فرض محال به زعم ایشون رییس قوه قضاییه غاصب باشن و از مسیر عدالت خارج شدن برن با رهبری مستقیماً مطرح کنن و همه چیزو به ایشون واگذار کنن و مملکت رو به آشوب نکشن فکر نکنن بهتر از همه میفهمن از احمدی نژاد فهیم تر جسورتر و دلسوزتر تو کشور زیاد است اما اگه مثل ایشون مانور نمیدن برا اینه که میدونن مصلحت کشور از همه چی اولی تره یا علی

  • هادی
    0

    هه...این کانالتون خوب دارید خیلی نرم و ملایم چهره هایی ک بارها مقابل نظام ب هر شکلی غلط اضافه کردنو پاکسازی میکنید... ب همه پیشنهاد میدم درمورد این عطریان فر جاسوس انگلیس ی سرچ ساده توی اینترنت بکنن متوجه همه چی میشن...

  • نظر
    0

    اقای عطریانفر از خود شما حرفای غیر عقلانی میزنی...کجا بودی تا حالا ک همچین حرفی رو میزنی...نکنه دنبال تخت پادشهای هستی !چیه بهت تخت نرسیده که یکی ک از عدالت داره حرف میزنه رو میگی بی عقل!!!!رهبر منظورش از بی عقل خودت بهتر میدونی کیه !!!!از تو خونت بیای بیرون یکم حرف مردم رو گوش بدی میفهمی مردم به کی میگه بی عقل و متوجه فرمایشات رهبر میشی!!

  • محمد
    0

    احمدی نژاد قوا را به لحاظ ساختاری و عملکردی و عوامل آن با کلام نقد میکند. به انتقاداتش با کلام پاسخ بدهید

  • امیر
    0

    تذکر رهبری صرفا برای احمدی نژاد نبود اتفاقا خود آقای روحانی را نیز خطاب قرار دادند که بعضی وقتها انتقاد از وضع موجود می کنند !

  • سعيد محمدى
    0

    با سلام همه ميدونن كه جناب عطريانفر از لحاظ سياسى در نقطه مقابل دكتر هستن ، پس چطور ممكنه ايشان بعد از تحليل هاشون به فكر اين باشن كه احمدى نژاد دست از روشنگريشون بردارن و آينده سياسى خودشون رو از دست ندن پس پر واضحه كه تدبير و راه دكتر صحيحه و روز به روز در جامعه به طرفداراش اضافه ميشن كه اين موضوع در كل به ضرر عطريانفر و دوستانشونه با تشكر از خبر فورى

  • احمدی نژاد
    0

    اقای احمدی نژاد سوال کردن........ پاسخ بدید.... جو سازی نکنید........اقای عطریان فر چی شده نظر میدن خدا میدونه.......احمدی نژاد دوستت دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها