محکومیت بقایی به ۱۵ سال حبس

عضو جامعه روحانیت مبارز از محکومیت ۱۵ ساله حمید بقایی خبر داد.

محکومیت بقایی به ۱۵ سال حبس

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری ایلنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز نوشت: می‌بینیم که آقای بقایی به ۱۵ سال حبس محکوم شده و به نوعی پر و بال احمدی‌نژاد قیچی شده است و اکنون تنهاست و امکاناتی ندارد که بخواهد در جامعه دو قطبی ایجاد کند.

وی درباره اینکه دلیل دو قطبی‌سازی‌های احمدی‌نژاد که از سال ۸۸ شروع و اکنون ادامه یافته چیست، گفت: آقای احمدی‌نژاد دیگر نقشی در کشور ندارد که بتواند کاری کند دوره‌اش تمام شده است و چیزی در دست ندارد و تنها حرف است و مشکلاتی دارد که قابل بحث است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دوقطبی وجود ندارد که احمدی‌نژاد بخواهد دوقطبی ایجاد کند، بیان‌ کرد: این اقداماتی‌ که انجام می‌دهند به مرور زمان از بین می‌رود، لذا اکنون می‌بینیم که آقای بقایی به ۱۵ سال حبس محکوم شده و به نوعی پر و بال احمدی‌نژاد قیچی شده است و اکنون تنهاست و امکاناتی ندارد که بخواهد در جامعه دو قطبی ایجاد کند .

ابراهیمی تاکید کرد: اگر بگوییم بین لاریجانی و روحانی می‌خواهد دوقطبی ایجاد کند که آنها ارتباط خوبی با هم دارند و مسئله‌ای که در جامعه اکنون موجب دوقطبی شود، وجود ندارد و نباید هم گذاشت دوقطبی ایجاد شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها