باغ ایرانی از نگاه هنرمندان نقاش آبرنگ ايران

باغ ایرانی را می‌توان یکی از بزرگترین دستاوردهای فرهنگ و تمدن ایرانی به شمار آورد که در طول سالیان متمادی نماینده نوع نگاه انسان ایرانی به جهان پیرامون بوده است.

باغ ایرانی از نگاه هنرمندان نقاش آبرنگ ايران

به گزارش خبر فوری ، باغ ایرانی را می‌توان یکی از بزرگترین دستاوردهای فرهنگ و تمدن ایرانی به شمار آورد که در طول سالیان متمادی نماینده نوع نگاه انسان ایرانی به جهان پیرامون بوده و بخشی از هستی‌شناسی او را شکل داده است. باغ ایرانی محصول اصیل تعامل ذهن و ادراک انسان ایرانی از باغ وطبیعت است .

نمایشگاه باغ ایرانی از نگاه هنرمندان نقاش آبرنگ ايران منتخبی از آثار پیشکسوتان و هنرمندان نقاش آبرنگ ايران است. 45اثرآبرنگ در بخش مسابقه و 30 اثراز آثار هنرمندان برجسته آبرنگ كشور در بخش جنبی در گالري خيال موسسه صبا در معرض ديد علاقمندان قرار خواهد گرفت .

آثار اساتیدی چون احمد وثوق احمدی، سیاوش مظلومی پور، بهمن نیکو، محمود سمندریان، محمدرضا آتشزاد، شهریار وثوق، احمد مقدسی، محمدعلی یزدچی، مرتضی اشتیاقی و بهاره انتظاری هروی نمایش داده خواهد شد.

همچنین آیین رونمایی کتاب"باغ ایرانی " كه شامل برگزيدگان آثار هنرمندان نقاش آبرنگ ايران است برگزار می شود.

مراسم افتتاحيه نمايشگاه روز جمعه 8 دی ماه از ساعت 16 درگالری خیال فرهنگستان هنر برگزار مي شود.

علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند تا 14 دی ماه همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 10 تا 17 به نشانی خیابان ولی عصر(عج) نرسیده به خیابان طالقانی شماره 1550 فرهنگستان هنر مراجعه کنند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها