کلیات بودجه ٩٧ در کمیسیون اقتصادی تصویب شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه بودجه ۹۷ در این کمیسیون و انتخاب اعضای هیئت تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه خبر داد.

کلیات بودجه ٩٧ در کمیسیون اقتصادی تصویب شد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری ایسنا، رحیم زارع اظهار کرد: کلیات لایحه بودجه ۹۷ با حضور معاونین و مسئولان سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه شفافیت درآمدهای حاصل از فروش نفت و صادرات و شفافیت در ارقام مندرج در بودجه ۹۷ مورد تاکید قرار گرفت.وی افزود: در ادامه کلیات لایحه بودجه ۹۷ در کمیسیون اقتصادی به رای گذاشته شد که با اکثریت آرا تصویب شد. کمیسیون ادامه وارد بررسی جزئیات این لایحه شد.

زارع اضافه کرد: در ادامه این جلسه ترکیب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی تعیین شد که بر این اساس ۱۵ نفر از نمایندگان حاضر متشکل از 5 نفر از متقاضیان تحقیق و تفحص و 10 نفر از اعضای کمیسیون به عنوان اعضای هیات انتخاب شدند که با انتخاب هیات رئیسه کار تحقیق و تفحص آغاز خواهد شد.

به گفته وی، شهاب نادری، سلیمانی، تجری، صفری مصری، شریف پور، شکری، قرجه طیار، حضرتی، حسینی شاهرودی، کعبی، محمدی انارکی، فلاحت‌پیشه، آقاپور و سعیدی به عنوان اعضای هیئت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی انتخاب شدند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها