جشنواره ملی فیلم کوتاه امید مکمل برنامه‌های مدیریت بحران است

دبیر اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید ‌گفت:‌ دائمی کردن دبیرخانه و برگزاری جشنواره فیلم کوتاه امید در مقیاس بین المللی در دستور کار مدیریت بحران یزد است.

جشنواره ملی فیلم کوتاه امید مکمل برنامه‌های مدیریت بحران است

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، «هادی هادی‌نسب» در حاشیه اکران فیلم‌های اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید که به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که کیفیت و کمیت این جشنواره انتظار مدیریت بحران استانداری یزد را برآورده کرده است،‌ اظهار کرد: خوشبختانه در این جشنواره شاهد استقبال خوب هنرمندان بومی و غیربومی و همچنین همشهریان یزدی هستیم.

وی برگزاری این چنین جشنواره‌های فرهنگی و هنری را نیاز مردم در بحث آشنایی با مدیریت بحران دانست و بیان کرد:‌ زبان هنری ظرفیتی مهم در انتقال آموزه‌های اجتماعی، ‌فرهنگی و مدیریتی به اقشار مختلف جامعه است.

دبیر اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با بیان این‌که برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه امید مکمل برنامه‌ها و اقدامات مدیریت بحران استان یزد است،‌ افزود: خوشبختانه با برگزاری این جشنواره در استان فضایی ایجاد شده که قطعاً برای آگاهی مردم در این حوزه مفید است.

مدیرکل مدیریت بحران استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که برگزای جشنواره ملی فیلم کوتاه پیشنهاد مدیریت بحران استان یزد به وزارت کشور بوده است،‌ گفت:‌ برگزاری این چنین جشنواره‌هایی در هر استان نقش مهمی در فعال و پویاتر کردن هنرمندان و اقشار مختلف کشور ایفا می‌کند.

این مقام مسئول تلاش برای دائمی کردن دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه امید را از جمله اقدامات در دستور کار ستاد مدیریت بحران استان یزد دانست و خاطرنشان کرد:‌ برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه امید در مقیاس بین المللی از دیگر برنامه‌های ستاد مدیریت بحران در یزد است.

وی بحث مدیریت بحران و ارتقای آگاهی مردم از این مهم را موضوعی جهانی عنوان کرد و گفت: تمام جامعه انسانی نیازمند کسب اطلاعات کامل در مورد مدیریت بحران است.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها