برقراری پرواز کرمانشاه ـ قطر برای توسعه مبادلات تجاری

استاندار کرمانشاه در دیدار با سرمایه‌گذاران کشور قطر، گفت: فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه یکی از فعال‌ترین فرودگاه‌های مهم کشور است و امکان برقراری پرواز کرمانشاه به قطر نیز برای توسعه مبادلات اقتصادی وجود دارد.

برقراری پرواز کرمانشاه ـ قطر برای توسعه مبادلات تجاری

به گزارش خبر فوری از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در دیدار با هیأت سرمایه‌گذاری کشور قطر، اظهار داشت: زلزله بسیار بزرگی در کرمانشاه اتفاق افتاد که 70 درصد کل استان از آن تاثیر پذیرفت و بیش از هفت هزار نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات بزرگ امداد و نجات حضور پیدا کردند و توانستند 2 هزار و 900 نفر را از زیر آوار زنده بیرون بیاورند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه یک عملیات امداد و نجات بسیار گسترده و کم‌نظیر در بعد بین‌المللی در زلزله کرمانشاه صورت گرفت، عنوان کرد: در عملیات امداد و نجات در کمتر از 20 ساعت 6 هزار و 500 نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انتقال داده شدند که این روند بدون حتی یک تلفات جانی صورت گرفت.

وی با تقدیر از هم‌دردی کشور قطر و اعلام آمادگی این کشور برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله، متذکر شد: این هم‌دردی تسکینی بر آلام خانواده‌های مصیبت‌دیده است.

بازوند کرمانشاه را استانی بسیار مستعد برای سرمایه‌گذاری و دارای پتانسیل‌های بسیار در حوزه‌های مختلف بیان کرد و یادآور شد: کرمانشاه با دارا بودن چندین بازارچه و مرز رسمی با کشور عراق است و به این بازار بزرگ و بازار داخلی ایران دسترسی دارد و این بازار را می‌توان در اختیار سرمایه‌گذاران قطری قرار داد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه استان کرمانشاه این آمادگی را دارد کالاهای مورد نیاز کشور قطر و تجار این کشور را فراهم کند، گفت: فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه یکی از فعال‌ ترین فرودگاه‌های مهم کشور است و به استان‌های غربی کشور خدمات ارائه می‌دهد و امکان برقراری پرواز کرمانشاه به قطر نیز کاملاً مهیا است و بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه مختلف کشاورزی و دیگر حوزه‌ها نیز وجود دارد.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها