خط حمله آتشین چمران لارستان بلای جان هیئت هندبال کردستان

در هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان تیم «شهید چمران لارستان» به مصاف تیم «هیئت هندبال کردستان» می‌رود.

خط حمله آتشین چمران لارستان بلای جان هیئت هندبال کردستان

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از شیراز ، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر ساعت 11 روز جمعه هشتم دی‌ماه در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم «هیئت هندبال کردستان» می‌رود. دیدار رفت این دو تیم 42 بر 15 به نفع تیم شهید چمران لارستان پایان یافت.

تیم هندبال شهید چمران لارستان تا اینجای کار با 5 برد، یک شکست و کسب 10 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. تیم هیئت هندبال کردستان نیز با 2 برد، 4 باخت و کسب 4 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

تیم هندبال شهید چمران در 6 بازی گذشته خود 173 گل زده و 111 گل خورده و با تفاضل گل مثبت 61 بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

در مقابل تیم هیئت هندبال کردستان قرار دارد که در 6 بازی گذشته خود 136 گل زده و 179 گل دریافت کرده و تفاضل گل منفی 43 نشان‌دهنده بنیه دفاعی ضعیف این تیم است و همین مسئله برگ برنده تیم لارستان در این دیدار است.

تیم شهید چمران برای حفظ صدرنشینی نیاز به برد در این دیدار دارد و تیم هیئت هندبال کردستان نیز برای بالا بردن جایگاه خود راهی جز برد در دیدارهای خانگی ندارد و همین موضوع تقابل این دو تیم را جذاب می‌کند.

نتایج قبلی تیم شهید چمران

تیم فوتسال بانوان شهید چمران لارستان در هفته نخست با نتیجه 42 بر 15 از سد هیئت هندبال کردستان گذشت، در هفته دوم با نتیجه 30 بر 19 تیم بهمن بهبهان را شکست داد. این تیم در هفته سوم استراحت داشت.

تیم شهید چمران لارستان در هفته چهارم مقابل تیم تاسیسات دریایی در دیداری نفس‌گیر و نزدیک به هم با نتیجه 23 بر 22 بازی را واگذار کرد و در هفته پنجم مقابل شهرداری شاهین شهر 26 بر 24 پیروز شد.

این تیم در هفته ششم مقابل نفت و گاز گچساران 22 بر 16 پیروز شد و در هفته هفتم هیئت هندبال اصفهان را با نتیجه 35 بر 20 مغلوب کرد.

در حال حاضر تیم‌ شهید چمران لارستان، نفت و گاز گچساران و تاسیسات دریایی تهران به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم بهمن بهبهان بدون امتیاز در قعر جدول رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان قرار دارد.

در دیگر دیدارهای این هفته تیم هیئت هندبال اصفهان به مصاف تاسیسات دریایی تهران، نفت و گاز گچساران به مصاف شهرداری شاهین شهر می‌رود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها