ضرغامی در گفتگو با نصیری:

ادعای ضرغامی علیه آملی لاریجانی/ نامه به طبری یک سند تاریخی است


5 دی 1399 - 21:53
5fe62e393c902_2020-12-25_21-53
رئیس سابق صدا و سیما در یک مصاحبه گفت: نامه حمایت آملی لاریجانی از طبری یک سند تاریخی است که نشانگر همان اصحاب قدرت و ثروت در کشور است.

ضرغامی تاکید کرد: وقتی شما گفتید ما تخلفات طبری را بررسی کردیم و هیچ چیزی پیدا نکردیم یعنی شما صحابه قدرت با اهالی ثروت «خوب خودتان را بسته‌اید.

رئیس سابق صدا و سیما در یک مصاحبه گفت: نامه حمایت آملی لاریجانی از طبری یک سند تاریخی است که نشانگر همان اصحاب قدرت و ثروت در کشور است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5 دی 1399 - 21:53

ضرغامی تاکید کرد: وقتی شما گفتید ما تخلفات طبری را بررسی کردیم و هیچ چیزی پیدا نکردیم یعنی شما صحابه قدرت با اهالی ثروت «خوب خودتان را بسته‌اید.

منبع: کانال تلخند سیاسی

38

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ح 0 0 پاسخ 1399/10/7 -23:57

ابنها باهم هستن می خاهند برای ۱۴۰۰ بازار گرمتر کنند گوش مها پر شد ان برد این برد اینها سی صد نفر باهم هستن

سید رضا 1 1 پاسخ 1399/10/6 -07:39

حق با ضرغامیست

عصمت طلب 5 0 پاسخ 1399/10/6 -07:09

گر حکم رسد که مست گیرند در شهر هرآنکه هست گیرند (مگر اینکه خودش از قوه قضائیه باشه)

کما 2 9 پاسخ 1399/10/6 -00:41

انسان مانده چی بگه اقای ضرغامی در حد و اندازه رئیس جمهوری نیستش داره این حرفها رو می زنه که بازار گرمی بکنه

ایرانی 1399/10/6 -08:09

واقعیت رو گفته برادر من ؛ مگه میشه یه مدیر معاون اولش 10 سال دزدی و اختلاس کنه و نفهمه ؟؟؟؟؟!!!!!

زهرا 6 0 پاسخ 1399/10/6 -00:29

این برادرا....................... خودحدیث مفصل بخوان از این

علی 0 18 پاسخ 1399/10/6 -00:06

اقاي آیت الله املي اگر ایرادی در کارش بود حضرت آقا ایشان را بیش از ده سال ریس قضاییه نمیکرد ند و بعد هم ریس مصلحت همانطور که خودشان ریس سیما کردند

ستم‌دیده 10 1 پاسخ 1399/10/5 -23:47

نظر‌منم‌به‌ان‌بچه‌نزدیک‌و‌یکسان‌است

ناشناس 1399/10/6 -05:01

همه مردم بد هستن. چرا؟ چون یک عده بدند!

کارگری 0 11 پاسخ 1399/10/5 -23:45

سلام مگرتوی ماشین اون اقا بودی که شنیدی پسرش چی گفته !! بعضیها ازغیب خبر میدن !1

م 10 2 پاسخ 1399/10/5 -23:31

روحانی که تجارت ندارد کاراقتصادی نمیکند وباپشت بوم زندگی کند چطور درانگلستان تحصیل میکند(مدرک میخرد) بچه هاش دراروپا زندگی میکنند دزدنباشد ازکجا تامین میشود

یعقوبی 10 1 پاسخ 1399/10/5 -23:30

اون بچه درست شنیده .حرف راست رو از بچه باید شنید

اکبری 6 4 پاسخ 1399/10/5 -23:23

موضع ضرغامی هم بشدت مشکوک میزنه، احمدی نژاد جدید در حال ظهوره. ولی تناقض حمله به لاریجانی از طرفی و حمایت رهبری از لاریجانی از طرف دیگر رو میخواد چکار کنه؟ اصل حرفش درسته ولی نیتش رو ؟؟؟؟ احتمالا کسب رأی!

احسان 23 2 پاسخ 1399/10/5 -23:00

باید از لاریجانی و معاونان و مدیران طبری هم بازجویی بشه.

امیرعباس 20 2 پاسخ 1399/10/5 -22:08

بررسی کردن وقتی دیدن به خودشون میرسه ، گفتم چیزی نبوده و یا اینکه اگر بررسی کنن بخودشون میرسه میگن بررسی کردیم