راه‌اندازی دبیرخانه شتاب‌دهی طرح انتقال آب خلیج فارس در یزد

استاندار یزد با اشاره به ضرورت هموار کردن مسیرهای انتقال آب به استان، گفت: دبیرخانه شتاب دهی به اجرای طرح انتقال آب خلیج فارس در استان یزد تشکیل می‌شود.

راه‌اندازی دبیرخانه شتاب‌دهی طرح انتقال آب خلیج فارس در یزد

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، محمود زمانی قمی در نشست اجرای طرح نتقال آب خلیج فارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد، استاندار هرمزگان، نماینده یزد و اشکذر، نماینده اردکان و سرپرست معاونت عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استان در محل استانداری هرمزگان برگزار شده است، با بیان این‌که همه ما از اهمیت و منزلت این اَبَر پروژه آگاهی، اظهار کرد: از همه دست اندرکارانی که در هشت سال گذشته تا به امروز برای این پروژه تلاش کردند، تشکر می کنم.

وی افزود: ما به دنبال آن هستیم که موضوع انتقال آب از خلیج فارس به سه استان هرمزگان،کرمان و یزد را به گونه ای پیش ببریم که به موضوع مهمی برای مسئولان عالی رتبه کشور تبدیل و به دغدغه ای برای آنان مبدل شود.

استاندار یزد با تاکید بر این‌که این مهم، یک مسئله جدی است به تشریح ابعاد کار پرداخت و بیان کرد: در مجلس تصمیماتی گرفته شده است که اگر همه آن تصمیمات به وزارت نیرو و بانک ها ابلاغ شود بازهم باید در استان ها پیگیری کنیم تا به نتیجه برسد.

زمانی قمی گفت: باید مفصل تر کار کنیم و موارد را به وزیر نیرو انتقال دهیم تا روند کار به شکل مطلوبتری پیش رود.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم هماهنگی و تعامل بیشتر بین سه استان هرمزگان، کرمان و یزد؛ تصریح کرد: لازم است دستگاهای مرتبط در این زمینه جلسات مداوم و پیگیری های بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: از این پس و طبق هماهنگی های به عمل آمده با دیگر استانداران مرتبط با این طرح، جلسات ماهیانه طرح انتقال آب خلیج فارس تشکیل و روند کار سرعت بیش‌تری می گیرد.

استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که دبیرخانه اجرای این طرح در استان یزد دایر می شود؛ گفت: لازم است اجرای این طرح را به عنوان مسئله اصلی دولت پیگیری کنیم تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

زمانی قمی در پایان تصریح کرد: با ایجاد حساسیت در سطح وزارتخانه ها و نهاد ریاست جمهوری و همچنین تشکیل دبیرخانه و پیگیری صورتجلسات و تقسیم کار بین هر استان نسبت به اجرای طرح اقدام می شود.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها