توصیه وزیر ارتباطات به شهروندان تهرانی هنگام وقوع زلزله

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات توصیه کرده است: از شهروندان تهرانی تقاضا داریم مکالمات تلفنی را کوتاه برقرار نمایند.

توصیه وزیر ارتباطات به شهروندان تهرانی هنگام وقوع زلزله

به گزارش خبر فوری ، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در فضای توییتر نوشته است: به دلیل وقوع زلزله در برخی محله‌های تهران امکان برقراری تماس سخت شده است.

وی همچنین اشاره کرده است: از شهروندان تهرانی تقاضا داریم مکالمات تلفنی را کوتاه برقرار نمایند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناظر بی طرف
    0

    زلزله ای که در تهران بخیر گذشت --- رو به سوی خدای یکتا بیاوریم و دلها را محض رضای او یکی کنیم و با هم بجای رقابتهای ناسالم ، که روی سوء ظن و بد گمانی به یک دیگر و آز و خود پرستی بنا شده اند ، همکاری و کمک کنیم و از تلنگر هشدار آمیزی که این بار بخیر گذشت درس عبرت بیاموزیم شاید بتوانیم بدیها و سختیها را پشت سر بگذاریم و رضای خدا را به دست آوریم و شاید از بلای خشم هلاکت بار و بی امان او ، با پیشه کردن نیکی در راه او ، رهایی یابیم. زلزله فرایند تحولات طبیعی درون زمین است ولی بی تردید تعیین زمان و مکان ونوع و فراخی و گستره و اندازه و قدرت تخریب آن در اختیار خداوند خالق زمین است ؛ پس همیشه خشم خداوند رحیم رحمان حسابگر را به یاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم و بمقتضای خواسته های حیات بخش ساده و سرشت نشین اندک او رفتار کنیم و مهربانی با هم را از او بیاموزیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها