ارسال ۴۵ کانکس از سمنان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان از زمان وقوع زلزله تاکنون ۴۵ کانکس به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال کردند.

ارسال ۴۵ کانکس از سمنان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان افزود: اسکان موقت هموطنان حادثه‌دیده تا ساخت دوباره منازل مسکونی برای مصون ماندن از سرما ضروری است.

وی بابیان اینکه این حادثه تلخ نباید در بین مردم فراموش شود، افزود: استفاده از رسانه های جمعی در افزایش کمک های مردمی و ورود خیران برای آبادانی و ساخت دوباره مناطق زلزله زده کرمانشاه باید در دستور کار قرار بگیرد.

رضوی با اشاره به اینکه مردم استان سمنان از زمان وقوع زلزله تاکنون یک میلیارد و ۳۸۹ میلیون تومان به هموطنان زلزله‌زده کرمانشاهی کمک کردند افزود: از این مجموع ۱۰۳ میلیون تومان نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: مردم شهرستان دامغان با ۳۶۲ میلیون تومان و شهرستان گرمسار با ۲۳۸ میلیون تومان در کمک به هموطنان کرمانشاهی پیشتاز بوده‌اند.

وی یادآور شد: کمک‌های غیر نقدی مردم استان سمنان شامل کانکس، فرش و موکت، پوشاک، پتو، مواد غذایی، شیر خشک و دارو به ارزش یک میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال‌شده است.

وی افزود: مردم استان سمنان برای کمک به هموطنان کرمانشاهی می‌توانند وجوه نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند. پرداخت آنی کمک‌های نقدی از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری # ۹۹*۰۲۳*۸۸۷۷* راهی آسان و سریع برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه است.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها